۱۳۹۰ فروردین ۲۴, چهارشنبه

هم رزم سعید تاجیک: با نام بسیجیان دوران جنگ و از طرف آنها صحبت نکنید

هم رزم سعید تاجیک: با نام بسیجیان دوران جنگ و از طرف آنها صحبت نکنید

ندای سبز آزادی: یکی از همرزمان سعید تاجیک در نامه ای که خطاب به وی نوشته از بی اخلاقی های هم رزم قدیمی خود گله کرده و در گفته است « برادر عزیز منظور مردم آن بسیجی نیست که در موقع خطر و جنگ پیشا پیش مردم می ایستادند و سینه خود را در مقابل دشمن ستبر میکردند و جان خود را فدای ملت ، کشور و دین خود میکردند ، منظور کسانی است که با نام بسیج رو در رو مردم هر کار غیر اخلاقی انجام داده اند تا جلوی گفتن  هر حرفی به جز حرف حاکمان را بگیرند. »

متن کامل این نامه که در اختیار ندای سبز آزادی قرار گرفته است به شرح ذیل است:

سلام به دوست گرامی  سعید تاجیک
من افتخار این را داشتم که چند زمانی در کنار شما در گردان مالک ،  لشکر محمد رسول ا.. ( ص ) باشم یادم میاد که در آنجا مسئول دسته ادوات بودید و به نظر من و بقیه جوانی پر روحیه ، شاد و با جرات بودید و بعد ها نیز در هیت گردان مالک  در میدان قیام نیز همینطور به نظر میرسید .
غرض از نوشتن این نامه
بعد از برخوردی که در حضرت عبدالعظیم با خانواده آقای رفسنجانی کردید من کنجکاو شدم و در اینترنت نام شما را جستجو کردم و مصاحبه ای از شما خواندم که اگر بسیج نبود ( منظور بسیجی که با نام بسیج با  مردم در خیابان برخورد میکرد ) مردم ایران به خواهر صدام میگفتند عمه، برادر عزیز چند نکته به شما عرض میکنم
الف- برادر عزیز منظور مردم آن بسیجی نیست که در موقع خطر و جنگ پیشا پیش مردم می ایستادند و سینه خود را در مقابل دشمن ستبر میکردند و جان خود را فدای ملت ، کشور و دین خود میکردند ، منظور کسانی است که با نام بسیج رو در رو مردم هر کار غیر اخلاقی انجام داده اند تا جلوی گفتن  هر حرفی به جز حرف حاکمان را بگیرند.
ب- برادر گرامی من و بسیاری از هم رزمانم در کنار همان مردم معترض در خیابان بودیم و هنوز هم افتخار میکنم که در جنگ در فاو ، شلمچه ، مهران و.. حضور داشته و با نام بسیجی شرکت نموده ام  . لذا خواهش میکنم با نام بسیجی دوران جنگ و از طرف آنها مصاحبه نکنید. بلکه با نام یک نفر صاحب فکر که در دوران جنگ بسیجی و هم اکنون نیز بسیجی میباشد ، نظر خود را بیان کنید.
  در پایان به عنوان یک هم وطن خواهشمند هستم با هر عقیده و با هر نظر و هر دینی اخلاق را فراموش نکنیم.

 
 


--
یاردهم اردی بهشت؛ روز فریاد ملت
سبز مي مانيم، تا هميشه



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر