۱۳۹۰ فروردین ۲۷, شنبه

آیت الله خامنه ای بالاخره موافقت خود را با محاکمه معاون اول دولت احمدی نژاد اعلام کرد

آیت الله خامنه ای بالاخره موافقت خود را با محاکمه معاون اول دولت احمدی نژاد اعلام کرد

ندای سبز آزادی: رهبری نظام که پیش از این بنا به درخواست محمود احمدی نژاد دستور داده بود رسیدگی به پرونده رحیمی، معاون اول دولت، توسط قوه قضائیه مسکوت گذاشته شود بالاخره موافقت کرد که این پرونده مورد رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش ندای سبز آزادی، رحیمی از متهمان اصلی پرونده ای موسوم به پرونده فاطمی است که طی آن اختلاس های بسیار و همچنین جعل مدرک صورت گرفته است. از دیگر متهمان این پرونده الیاس محمودی از مدیران ارشد قوه قضائیه در دوران هاشمی شاهرودی است که هم اکنون بازداشت است. بااینحال افکار عمومی از دو سال پیش پیگیر بررسی پرونده معاون اول دولت به عنوان سرکرده این باند بود که با مخالفت رهبری توسط قوه قضایئه مسکوت گذاشته شد.

گفته می شد محمود احمدی نژاد در دیدار حضوری با آیت الله خامنه ای ضمن شرح هزینه ای رحیمی برای انتخابات سال 88، موافقت رهبر را با عدم بررسی این پرونده دریافت کرده بود.

هم اکنون و به دلیل انتقادات گسترده ای که نسبت به رحیمی و اختلاس های او حتی در سطح بالاترین مدیران قوه قضائیه وجود دارد، مشاوران آیت الله خامنه ای به او توصیه کرده اند که حمایت از رحیمی به صلاح رهبری نظام نیست و حتی به اعتبار ایشان نزد طرفدارانش نیز خدشه وارد می کند.

--
یاردهم اردی بهشت؛ روز فریاد ملت
سبز مي مانيم، تا هميشه



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر