۱۳۹۰ فروردین ۲۶, جمعه

قبض‌های گاز در داخل ضریح مرقد «امام» خمینی

قبض‌های گاز در داخل ضریح مرقد «امام» خمینی - منبع: خودنویس

علی رغم گذشت دو هفته از ماجرای افزایش قبض گاز مصرفی در ایران و صدور قبض‌های عجیب و غریب برای خانوارها به ویژه مجتمع‌های آپارتمانی که به گفته مردم ارقام میلیونی آن سربه فلک کشیده است و اعتراضات مختلف مردم و برخی مسئولین و نمایندگان مجلس به نظر می‌رسد، مسوولان «شرکت ملی گاز ایران» هنوز پاسخی به شکایات مردمی در استان‌های مختلف کشور نداده‌اند.
از سوی دیگر بسیاری از مشترکین گاز مصرفی نیز کماکان از پرداخت قبوض گاز خود امتناع می‌کنند و با تجمع در شرکت گاز منطقه خود به طرح شکایات می‌پردازند و در انتظار تصمیم مسئولان دولتی در این زمینه هستند.
اما برخی گزارش‌های شهروندی از تهران حاکی است در جدید ترین شیوه اعتراضی، برخی از شهروندان تهرانی برگه‌های قبض گاز خود را به نشانه اعتراض به داخل ضریح آرامگاه آیت الله خمینی در بهشت زهرا تهران انداخته‌اند.
شاید انگیزه ی این شیوه از اعتراض شهروندان به افزایش بی رویه هزینه گاز،برق،آب و تلفن کنایه ای است به وعده های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سالهای ابتدایی انقلاب سال ۵۷ مبنی بر مجانی کردن آب و برق و اتوبوس.
وعده‌هایی که همچون بسیاری دیگر با گذشت بیش از ۳۲ سال از عمر جمهوری اسلامی هرگز تحقق پیدا نکرد.
آیت الله خمینی در آن ایام در سخنانی با اشاره به خدماتی که در حکومت آینده ایران به مردم ارائه خواهد شد اعلام کرده بود: «آب و برق را مجانی می‌کنیم، اتوبوس را مجانی می‌کنیم، یکی از اموری که باید بشود، همین معناست که خواهد شد،این دارایی از غنائم اسلام است و مال ملت است و مستضعفین، و من امر کرده‌ام که به مستضعفین بدهند و خواهند داد و پس از این هم تخفیف های دیگر در امور خواهد حاصل شد، لکن یک قدری باید تأمل کنیم، به این نغمه های باطل گوش نکنیم...»

هنوز هیچ منبع رسمی‌ای این خبر را تایید نکرده است.


--
یاردهم اردی بهشت؛ روز فریاد ملت
سبز مي مانيم، تا هميشه



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر