۱۳۹۰ فروردین ۲۶, جمعه

محمدتقی مصباح یزدی: اگر یاران خامنه‌ای فتنه کردند نباید تعجب کرد

محمدتقی مصباح یزدی: اگر یاران خامنه‌ای فتنه کردند نباید تعجب کرد

ندای سبز آزادی: محمدتقی مصباح یزدی در اظهاراتی کم‌سابقه علیه تیم محمود احمدی‌نژاد گفت اگر «برخی از کسانی که امروز دم از رهبری می‌زنند و از یاران رهبری هستند، فردا فتنه کردند» نباید تعجب کرد.

به گزارش دگربان، روز چهارشنبه (۲۴ فروردین) سایت آقای مصباح یزدی٬ این روحانی محافظه‌کار هشدار داده است: «خطری که من احساس می‌کنم شدید‌ترین خطری است که تاکنون اسلام را تهدید کرده است.»
وی بدون آنکه نامی از اعضای تیم محمود احمدی‌نژاد ببرد٬ از احتمال وقوع «فتنه‌ای بزرگ» علیه اسلام در آینده خبر داده که به گفته وی عاملان آن نفوذی‌هایی هستند که در میان خودی‌ها رشد کرده‌اند.
مصباح یزدی افزوده است: «در بین مسئولان٬ کسانی که ولایت‌فقیه را شناخته و بدان اعتقاد دارند کم‌اند و حتی عده‌ای معتقدند این‌که یک روحانی آن هم به حکم دین در رأس مسائل کشور قرار بگیرد، اشتباه است.»
وی اظهار داشت: «امروزه در درون جامعه ما تشکیلاتی فراماسونری در حال شکل گرفتن است، و همان‌طور که در دوران مشروطه، فراماسونری با شعار قرآن و اسلام پیش آمد، امروز نیز فراماسونری با شعارهای انقلاب و اسلام جلوه می‌کند.»
مصباح یزدی در ادامه بدون آنکه نامی از رحیم‌مشایی ببرد گفته است: «چگونه کسی که در عمرش با عالمی ارتباط نداشته و علاوه بر آن هر روز ضربه‌ای به اسلام می‌زند، می‌تواند برای اسلام مفید باشد.»
وی افزوده که «این عزل و نصب‌ها از کجا درمی‌آید؟ این حرف‌های ملی‌گرایانه و مکتب ایرانی برای چیست؟ ملی‌گرایی و دم زدن از مکتب ایرانی با چه انگیزه‌ای می‌تواند صورت بگیرد؟»
روز گذشته نیز منصور ارضی مداح معروف تهران با اعلام اینکه «شبانه روز» اسفندیار رحیم‌مشایی را لعنت می‌کند و او را «یهودی صفت» می‌داند گفت با اقدامات تیم احمدی‌نژاد اوضاع در آینده بد‌تر از شرایط کنونی خواهد شد.
حملات محافظه‌کاران حامی خامنه‌ای به تیم احمدی‌نژاد در ماه‌های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است.
این دسته از محافظه‌کاران می‌گویند که وی و اطرافیانش در پی سازماندهی فتنه‌ای بزرگ علیه جمهوری اسلامی هستند.
محمدتقی مصباح یزدی که روزگاری به عنوان پدر معنوی دولت احمدی‌نژاد نامیده می‌شد٬ در حال حاضر به یکی از سرسخت‌ترین منتقدان دولت دهم تبدیل شده است.


--
یاردهم اردی بهشت؛ روز فریاد ملت
سبز مي مانيم، تا هميشه



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر