۱۳۹۰ اردیبهشت ۸, پنجشنبه

محمود احمدی نژاد فقط در برنامه زنده تلویزیونی سخن می‌گوید

محمود احمدی نژاد فقط در برنامه زنده تلویزیونی سخن می‌گوید

جــرس: بنا به گزارش منابع خبری، در حالیکه گزارش رسیده بود که محمود احمدی نژاد قرار است طی یک برنامه زنده تلویزیونی، برخی موارد را مورد بازگویی قرار دهد، وی اعلام کرده است که در صورت ضبط شده بودن این برنامه – که هفته آینده پخش خواهد شد- در آن شرکت نخواهد کرد.

به گزارش تارنمای «هفت صبح» به نقل از یک منبع نزدیک به دفتر محمود احمدی نژاد، قرار است وی در آنچه گفت‌وگویی مستقیم با مردم ذکر کرده، به بازگویی عملکرد دولت در هدفمندکردن یارانه‌ها و نیز برخی مشکلات به وجود آمده در این مسیر و برخی مسایل دیگر بپردازد، اما ابهاماتی در مورد پخش زنده این گفت‌وگو به وجود آمده است.

این منبع اضافه کرد، رییس‌ دولت گفته است در برنامه ضبط شده شرکت نخواهد کرد و صرفا در برنامه زنده حضور خواهد یافت.

گفتنی است طی روزهای اخیر، در راستای حاد شدنِ چالش میان حامیان رهبر جمهوری اسلامی و دولت، محمود احمدی نژاد کماکان از دستور و تاکید رهبر جمهوری اسلامی جهت ابقایِ وزیر اطلاعات خودداری کرده و به نشانه اعتراض، شش روز در جلسات هیات دولت شرکت نکرده، وزیر اطلاعات را از سفر استانی حذف کرده و همچنین در جلسۀ شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز حضور نیافته است.

محمود احمدی نژاد در تداوم موضع گیری های تند خود پیرامون دخالت رهبری در ماجرای عزل (برکناریِ استعفا گونۀ وزیر اطلاعات) همچنان از حضور در جلسات رسمی به عنوان رئیس دولت خودداری می کند.

--
یاردهم اردی بهشت؛ روز فریاد ملت
سبز مي مانيم، تا هميشه



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر