۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

متن پیاده شده روز شنبه ۷ شهریور ۱۳۸۸ - محسن سازگارا

 

شنبه ۷ شهریور ۱۳۸۸ ۲۸ آگوست  ۲۰۰۹ میلادی

سلام

 

امروز شش تا موضوع را در نظر گرفتم و تند تند خدمتتون عرض می کنم.

 

نکته اول حرف های آقای احمدی نژاد در نماز جمعه است که نشان می دهد که ایشون یک چک دیگه ای از حرکت میلیونی مردم می خواهد ، چون روشون زیاد شده ایشون و دوستانشون حرف های گنده تر از دهنشون می زنند و خودشون رو در واقع مطرح می کنند، به این که حالا باید ، نمی دونم ، می گن باید گرفت ، بست و مثل این که یادش رفته آقای احمدی نژاد که رنگ به صورت نداشت و نمی تونست حرف بزنه. بنابراین باید ببینه ایشون که توی این ماه مبارک رمضان یک حرکت میلیونی دیگه از مردم را خواهد دید می فهمه که دیگه از این حرفا نزنه. اما نکته جالب این است که ایشون و همین جور که دیروز گفتم آقای خامنه ای دنبال اینند که این آبرویی که ازشون رفته یک پروژه سعید امامی اجرا بکنند یعنی چند نفر را بگیرند و بگند اینها اصلا عوامل آمریکا و اسرائیل، خارجی بودند اینها اومده بودند داخل صفوف ما و مردم را اینها کشتند، شکنجه کردند، تجاوز کردند، اونها را بکشند احتمالا یا بلا سرشون بیارند یا خوردن واجبی را بهشون واجب بکنند و همون بلایی که سر زن و بچه سعید امامی آوردند ، سر زن و بچه اونها هم بیارند. این را باید گفت به اون کسانی که هنوز با این دولت اجنبی ساخته کودتاچی و فاسد همکاری می کنند و بدانند که این حضرات وقتی پاشون گیر بیفته و خودشون در خطر مبارزات مردم ببینند، بلافاصله اونها را قربانی خواهند کرد.

 

نکته دومی که می خواستم بگم، حرفهای خیلی خوب آقای خاتمی که اینجا فرصت تفصیلش نیست، اقای خاتمی هم در جمع یک عده بچه های فعال جنبش حرف هایی زده بودند بسیار خوب و گفته بودند که ما در کنار مردم ایستادیم و تا گرفتن حق مردم دست از مبارزه برنمی داریم و پای گرفتن حق مردم ایستادیم  و مقاومت می کنیم. به نظر من باز هم تکرار می کنم اگر ، جلوی آقای خاتمی را نگیرند در شبهای قدر سر مقبره آقای خمینی اگر آقای خاتمی صحبت بکند روی اون اصل کلی که هر جا تجمع قانونی هست باید ما بریم و حضور داشته باشیم و سبزش بکنیم. باید بریم پای صحبت آقای خاتمی و به خصوص این که ایشون اینطور سفت می گه که در کنار جنبش و مردم ایستادیم.

 

نکته سومی که می خواستم بگم این است که در تهران پاره ای از بیل بوردها ، این تابلو های بزرگ به دلیل اینکه بچه ها سبز می کردند به قول خودشون و رنگ سبز به اینها می پاشیدند اینها را برداشتند و اصلا از خیرش گذشتند و پائین آوردند. من به نظرم در شهرهای دیگر هم هر جا که عکس آقای خامنه ای احیانا احمدی نژاد یا سایر همکاران و پشتبانان کودتاچی ها هست سبزش کرد، باید بدانند که نه فقط هیج کجا براشون امن نیست بلکه عکس هاشون هم از دست جنبش سبز امنیت نداره.

 

نکته دیگه ای که می خواستم بگم، نکته چهارم سوالی بود که دختر عزیز من از یکی از شهرستان های کوچک استان یزد کرده بود و نوشته بود که به هر حال آمار انتخابات یک آمار عجیب ، غریبی اعلام شده که قطعا به این دخترمون بگم که تقلب مثل همه جای دیگه مثل کل اون ، بیست و چهار میلیون رای آقا ی احمدی نژاد در سطح کل کشور بوده ، ولی  نوشته بود که اینجا جو  شهر به گونه ای است که من نمی تونم فعالیتی بکنم، حتی برم شعار به دیوار بنویسم و ول بکنم برم یک شهر بزرگ ، برم تهران، برم مشهد، برم اصفهان برای این که وجدانم سنگینی می کنه. نمی توانم من اینجا باشم و دوستانم پسران و دختران دیگه در شهرهای بزرگ و جاهای دیگه به خیابون برند، مبارزه کنند و دستگیر بشند، کشته بشند یا شکنجه بشند و من این جا راحت باشم. این دختر عزیزم و همه پسرها و دختر های عزیز دیگه خودم در سراسر ایران به خصوص شهرهای کوچک تر باید بگم که اصلا این کار را نکنید که برید به شهرهای دیگر ، حضور شما در اون شهرهای کوچک لازمه ، به عنوان اولین قدم از این دخترم می تونم خواهش بکنم که مثلا دونفر همفکر دیگه ، ترجیحا اونهایی که می شناسند یا هم محلی اند یا هم شاگردی اند یا باهاش همفکر هستند، پیدا بکنه اگر هم نیستند تنها، با مطالعه کتب و مقالاتی که پیشنهاد کردیم، در روزهای دیگه بحث کردیم ، شروع بکنه. دانش خودشش را از جنبش مدنی و مبارزات بی خشونت بالا ببره بعد راه های دیگه با شعارنویسی راهکارهای دیگه بعد از این مطالعات ، خودش خیلی بهتر راه را پیدا خواهد کرد و می تونند مبارزه را شروع کنند و هسته های متعدد تشکیل بدهند.

 

نکته پنجمی که می خواستم بگم مسئله  سوالات زیادی است که برای فیس بوک آمده و من اونها را دسته بندی کردم روزهای دیگه بهش می رسم و خواهشم این است که برای ایمیل  

msazegara@gmail.com

بنویسید به خصوص آنها که در روی فیس بوک برای من می نویسند که گروه تشکیل دادند و آماده هستند ارتباط داشته باشند و همکاری بکنند و می خواهند که بیشتر فعال باشند . من خواهشم این است که اینها را برای  ایمیل

msazegara@gmail.com

بفرستید و در موضوعش هم "همکاری " یا "هم" به طور خلاصه بنویسید، کافیه چوم ما اونجا هزاران ایمیل داریم ، دوستانی که دارند اونجا کار می کنند سریع تر اونها را می آورند زیر سر فصل همکاری می گذارند و میتوانند کمک کنند و ارتباط بگیرند.

 

اما مطلب آخری که می خواستم بگم مسئله ایمیل های خوبیست که برای من اومده از شهرستانهای مختلف و شعار نویسی و کارهای دیگه که کردند من چند تا شون را انتخاب کردند و خدمتتون بگم، عکس اول از اصفهان که بچه های اصفهان روی شرکت توزیع برق اصفهان امور جنوب شرق که کاملا نشون می دهد از کجای شهر است . شعار مرگ بر خامنه ای نوشتند شعارنویسی کردند و با این کارشون نشون هم دادند که در واقع از کجای شهر هستند یا روی تابلوی شرکت مخابرات استان اصفهان با شابلن عکس رئیس جمهور موسوی و عکس آقای مبرحسین موسوی را کشیدند. یا روی دیوار با رنگ سبز نوشته اند، خامنه ای حیا کن کشورم را رها کن. یا نوشتند مرگ بر ولایت فقیه= خامنه ای یعنی حمل به مصداق هم کرده اند یعنی بدانید که آقای خامنه ای است که اینطور جنایت می کند یا زیر تلفن عمومی با شابلن به خصوص روی زمینه سبز هم هست که بهتر شده و عکس اقای مهندس موسوی را نوشته رئیس جمهور موسوی را حک کردند و یا روی یک دیوار بلندی که نمی دانم دیوار کجا هست به نظر می رسد که جای دولتی باشه علامت وی V جنبش را ردیف کشیدند و معلوم هست یک جایش را رنگ زدند و رویش را دوباره علامت وی V را کشیدند و به این ترتیب علامت جنبش را روی دیوار حک کردند. در عکس دیگری بچه های آبادان این را برای من فرستادند که شعار مرگ بر دیکتاتور را نوشتند و نوشتند ما خیلی شعار نوشته بودیم ولی پاک کردند ولی ما دوباره می نویسیم، درود بر بچه های خونگرم آبادان. در عکس دیگری بچه هاای خوب نائین نوشتند که آب انبار برای تامین آب آشامیدنی مردم نائین مرکز شهر مردم شهر و کوچک کویری نائین هم از دیکتاتورها خوشحال نیستند و بر دیوار قلب تامین کننده آب شهرستان شعار مرگ بر دیکتاتور می نوسیند و همین جور م که می دانید آب انبار شهر هست و بچه های نائین هم می تونند اینکار را در جاهای دیگر شهر هم بکنند و اما بچه های انزلی وبلاگ بسیار خواندنی درست کردند، جنبش راه سبز انزلی و تشکر هم کردند از موج سبز آزادی و آرش سیگار چی که لینک دادند به وبلاگشان من هم لینک این وبلاگ را هم روی وبسایت خودم می گذارم و هم برای همه می فرستم برای این که این وبلاگ خیلی مطالب خواندنی داره به خصوص وقتی فرستادم بروید و بخوانید راجع به رفتن به استادیوم بحثی که کردند و نتایج خیلی جالبی گرفتند و خیلی توصیه های جالبی کردند که فکر می کنم برای همه قابل استفاده است و یک پوستر زیبا هم توی وبلاگشان گذاشتند که هر پنج شنبه بعد از افطار در بندر انزلی پیاده روی سبز انزلیچی ها قدم زنان در خیابان سپه و گلستان خواهد بود. البته گفتند این هفته نبوده چون بازی ملوان و استقلال بوده و پسرها گفتند همه ما می رفتیم استادیوم و دختر ها هم توی خونه نگاه می کردند به امید اون روزی که همه دخترها هم بتوانند بروند توی استادیوم ها، و عرضم را همین جا تموم می کنم و تا فردا شاد و پیروز و سرافراز باشید، به امید پیروز ایران و ایرانی.

انگشتانشون  را به شکل  V   گرفتند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر