۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

خبرهایی از اوین - ضرب و شتم و بستری شدن مهندس کیوان صمیمی

خبرهایی از اوین - ضرب و شتم و بستری شدن مهندس کیوان صمیمی

 

این فعال سیاسی در آخرین ملاقات به خانواده‏اش عنوان داشته‏است که علاوه بر اینکه مدت زیادی در انفرادی به سر برده، شدیداً مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، به طوری که مجبور شده اند وی را برای درمان به بهداری اوین منتقل و یک روز بستری کنند.
 
به گزارش پایگاه خبری نوروز، با وجود وعده‏ای که سبحانی، بازپرس امنیت شعبه‏ی 3 تهران، مبنی بر صدور قرار آزادی مهندس کیوان صمیمی داده بوده، سعید مرتضوی تاکنون از این امر جلوگیری می‏کرده است. این فعال سیاسی، در مدت بیش از 2 ماه و نیم بازداشت، تنها 2 بار با خانواده ملاقات داشته و از ملاقات با وکیل نیز محروم بوده است.
 
این گزارش می‏افزاید مهندس صمیمی در حالی که نزدیک به دو ماه و نیم کلیه ارتباطاتش با دنیای خارج قطع بوده است بازجوها با ارائه اخبار ناصحیح همچون بازداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی و خاتمی و موسوی سعی در درهم شکستن وی را داشته اند با اینحال در ملاقات ها از روحیه ی بالایی برخوردار بوده است.
 

با آنکه زندانبانان و عوامل اجرایی کودتا انجام رفتارهای خشونت آمیز در زندانها را تکذیب می کنند، این فعال سیاسی در آخرین ملاقات به خانواده اش عنوان داشته است که علاوه بر اینکه مدت زیادی در انفرادی به سر برده است وی شدیداً مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، به طوری که مجبور شده اند وی را برای درمان به بهداری اوین منتقل و یک روز بستری کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر