۱۳۸۸ شهریور ۴, چهارشنبه

آماده شدن معترضان برای حضور در نماز جمعه رفسنجانی

 آماده شدن معترضان برای حضور در نماز جمعه رفسنجانی

 

خبرگزاری نووستی: اقامه نماز جمعه روز قدس در تهران با آیت الله هاشمی رفسنجانی خواهد بود. این مطلب را "عصر ایران" به نقل از روزنامه کیهان گزارش داد. بر اساس این گزارش ، در مطلب کیهان با رد شایعه جایگزینی حجت الاسلام صدیقی به جای آیت الله رفسنجانی آمده است: "در روزهای اخیر در حالی كه زمزمه انتصاب ایشان (صدیقی) به امامت جمعه موقت تهران شنیده می شد برخی از سایت ها در اقدامی شیطنت آمیز درصدد القاء این مطلب بودند كه كاظم صدیقی جانشین اكبر هاشمی رفسنجانی برای امامت جمعه موقت تهران شده است.

 

این روزنامه افزوده است : " این شایعه در حالی است كه بنابر كسب اطلاع خبرنگار كیهان رییس مجمع تشخیص مصلحت، روز قدس برای اقامه نمازجمعه تهران به دانشگاه تهران خواهد آمد.هاشمی رفسنجانی كه سخنانش در نمازجمعه بیست و ششم تیر موجب تقویت ناآرامی ها شده بود، شنبه گذشته در ابتدای جلسه مجمع تشخیص مصلحت، رعایت رهنمودهای رهبری را از ضرورت های شرایط كنونی دانست."

 

در پایان این گزارش همچنین اشاره شده است که بنا بر سنت سال های اخیر، همواره آیت الله هاشمی رفسنجانی امامت جمعه نمازگزاران تهران را در روز قدس بر عهده می گیرند.

 

****

 

استقبال گسترده رسانه‌های اینترنتی و افکار عمومی

 

سایت موج آزادی: همزمان سبزها نیز در حال مهیا شدن برای حضور در نمازجمعه روز قدس هستند و برخی فعالان شبکه‌های مجازی نیز امروز نوشته‌اند که پاسخ بیدادگاه امروز را در روز قدس خواهند داد.

 

Link: http://www.iranpressnews.com/source/064544.htm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر