۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

برگزاری دادگاه غیرعلنی برای سران زندانی اصلاحات

خبر ویژه از اوین: بازجویان و سناریونویسان جا زدند
 

برگزاری دادگاه غیرعلنی برای سران زندانی اصلاحات

 

یک منبع موثق به «موج سبز آزادی» خبر داد که بازجویان عامل دولت کودتا پس از ناکامی در هدایت سه تن از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب به سمت سناریوی مورد نظر خود، تصمیم گرفته‌اند برای آنها دادگاه غیرعلنی برگزار کنند.
 
به گزارش موج سبز آزادی، این منبع موثق خبر داد که بهزاد نبوی، محسن میردامادی و مصطفی تاج زاده در بازجویی‌ها زیر بار هیچ‌یک از سناریوهای بازجویان نرفته‌اند و تنها از موارد اتهامی دفاع کرده و گفته‌اند که در دادگاه هم چنین خواهند کرد.
 
این منبع خاطرنشان می‌کند که با توجه به این ناکامی بزرگ سناریونویسان، آنها به دنبال برگزاری دادگاه غیرعلنی برای این سه تن هستند و قصد ندارند به تاج زاده، میردامادی و نبوی اجازه دفاع علنی بدهند.
 
به گزارش موج سبز آزادی این منبع موثق یادآوری می‌کند که این زندانیان سیاسی به‌رغم اینکه چند هفته از پایان بازجویی‌های مکرر آنها در موارد اتهامی می‌گذرد، برخلاف قوانین جاری هنوز در انفرادی نگه داشته می‌شوند و زیر فشار قرار دارند تا در مقابل دوربین به بیان نظرات خود بپردازند.
 

او تصریح می‌کند که به دلیل سوء استفاده‌های صدا و سیما و تقطیع و تحریف سخنان در موارد قبلی، این زندانیان اصلاح طلب تاکنون با وجود اصرار بازجویان برای مصاحبه تلویزیونی، از این کار هم خودداری کرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر