۱۳۸۸ شهریور ۷, شنبه

روحيه مصطفی عالی است

 
ملاقات پدر ومادر تاج‏‏زاده با فرزندشان
 
فخرالسادات محتشمی پور، از ملاقات پدر و مادر مصطفی تاج‏زاده با فرزندشان خبر داد و گفت: "روحيه مصطفی در اين ديدار عالی بوده اما متاسفانه مشكل ديسك گردن تاج‏زاده در مدت بازداشت عود كرده‏است."
 
به گزارش جرس، فخرالسادات محتشمی‏پور همچنین با تكذیب خبر روزنامه ایران، ارگان رسمی تیم احمدی‏نژاد گفت: "اگر این اخبار صحت داشت به همسر من نیز اجازه داده می‏شد تا در پایان دادگاه در مصاحبه مطبوعاتی شركت كند و ادعاهای ارگان دولت را بر زبان جاری كند." همسر مصطفی تاج‏زاده تاکید کرد که همسر من همواره طرفدار حفظ وحدت جبهه اصلاحات بوده و خبر ایران با مشی فكری وی سازگار نیست.
 
در چند روز اخیر رسانه‏های وابسته به محافل کودتاگران انتخاباتی، با رو آوردن به انتشار اخبار جعلی به نقل از بازداشت‏شدگان و اسرای جنبش سبز، در صدد ایجاد اختلاف در میان فعالان جنبش سبز و اصلاح‏طلبان هستند. از جمله روزنامه ایران روز پنج شنبه به نقل از «یک منبع آگاه» ادعا کرد که تاج زاده خواستار بازداشت و محاکمه مهدی هاشمی شده است. اگرچه خبر روزنامه ایران به سرعت از سوی همسر تاج‏زاده تکذیب شد اما روزنامه ایران که «ارگان رسمی دولت» است تاکنون توضیحی ارائه نکرده که چگونه به مصطفی تاج‏زاده که بنابر قوانین کشور می‏بایست 24 ساعت بعد از بازداشت با تشکیل پرونده به قوه‏قضائیه تحویل داده می‏شد، دسترسی دارد.
 
مصطفی تاج زاده عضو شورای مرکزی حزب مشارکت از شامگاه 23 خرداد بازداشت شده و تاکنون از دسترسی به وکیل، ملاقات همسر و فرزندانش و کلیه حقوق قانونی بازداشت‏شدگان محروم است.
 
چند رسانه وابسته به سپاه پاسداران نیز در خبری مشابه ادعا کردند که محمد قوچانی سردبیر دربند روزنامه اعتماد ملی، در بازجویی خواستار بازداشت مهدی کروبی شده است. این درحالی است که وی به رغم تودیع وثیقه تعیین شده و ابلاغ دستور آزادی از سوی قاضی پرونده‏اش به زندان، به دستور شخص سعید مرتضوی همچنان در بازداشت به سر می‏برد و عمادالدین باقی پدر همسر محمد قوچانی نیز چنین اظهاراتی را تکذیب کرد.
 

    همچنین مریم باقی، همسر این روزنامه نگار در بند، طی نامه‏ای به رئیس قوه‏قضائیه خواستار آزادی محمد قوچانی و پایان دادن به هرج و مرج در قوه‏قضائیه شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر