۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

آغاز طرح امنیت اجتماعى در محدوده دانشگاه تهران

آغاز طرح امنیت اجتماعى در محدوده دانشگاه تهران

 

پس از تعطيلى چند ماهه برخى از  طرح‌هاى نيروى انتظامى‏، از هفته آينده طرح‌ امنيت اجتماعى در منطقه دانشگاه و کوی دانشگاه تهران آغاز مى‌شود. در محدوده دانشگاه و در زمان بازگشایی دانشگاه ها به اجرا درمی آید.

 

به گفته سرهنگ مهدى احمدى رئيس مرکز اطلاع‌رسانى پليس تهران، طرح انضباط اجتماعى در منطقه شش تهران انجام مى‌شود که شامل محدوده دانشگاه تهران، انقلاب، کارگر، اميرآباد، يوسف‌آباد و عباس‌آباد است.

 

اسماعيل احمدى مقدم فرمانده نيروى انتظامى روز پنجشنبه تأکيد کرده بود: طرح‌هاى انضباط اجتماعى و امنيت اجتماعى که تحت‌تأثير انتخابات قرار گرفته بود، دوباره آغاز خواهد شد و نيروى انتظامى تحت‌تأثير شعارهاى انتخاباتى قرار نمى‌گيرد که فکر کنند اين طرح‌ها تعطيل مى‌شود، اين طرح‌ها با قوت بيشتر اجرا مى‌شود.

 

تصفیه اساتید در دانشگاه صنعتی شریف

 

پیش از آنکه در دادگاه متهمان حوادث سیاسی اخیر، اتهاماتی روانه برخی استادان دانشگاه ها و نیز رئوس و کتب آموزشی علوم انسانی وارد آید، اخباری مبنی بر شروع تصفیه اساتید در دانشگاه صنعتی شریف به گوش رسید.

 

برخی دانشجویان این دانشگاه معتبر کشور می گویند که در ترم جدید و ترم های آتی، تعدادی از اساتید عالی رتبه سابق در دانشگاه حضور نخواهند داشت چرا که عذر آنان خواسته شده و اساتیدی از دانشگاه آزاد جایگزین آنها شده اند.

 

با شایع شدن این خبر میان دانشجویان، احتمال دارد اعتراض هایی به شکل حاضر نشدن بر سر کلاس از سوی دانشجویان انجام شود.

 

Link: http://www.iranpressnews.com/source/064747.htm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر