۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

دانشگاه تهران در ترم پاییز تعطیل می شود؟

 

دانشگاه تهران در ترم پاییز تعطیل می شود؟

 

شنبه، 7 شهریور 1388

 

ادوارنیوز: در حالی که دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح تعطیلی دانشگاه ها در ترم پاییزه را شایعه اعلام کرد.به دنبال سخنان اخیر مقام رهبری که به شکل کم سابقه ای از تلاش دشمن برای به اشوب کشیدن و تعطیلی دانشگاه ها سخن گفته شد، شایعات در خصوص تعطیلی دانشگاه تهران که اصلی ترین کانون اعتراضات دانشجویی در سال های اخیر بوده است قوت گرفته است.

 

به گزارش ادوار نیوز شنیده ها حاکی است برخی روسای دانشکده های این دانشگاه از جدی بودن طرح تعطیلی این دانشگاه و زیر فشار بودن مسوولان اموزشی برای امادگی در این خصوص  خبر داده اند.
 
دانشگاه تهران و دانشگاه پلی تکنیک در سال های اخیر مهم ترین مرکز اعتراضات در برابر دولت احمدی نژاد بوده است. اعتراضات دانشجویی به دنبال سخنرانی احمدی نژاد در مهرماه در دانشگاه تهران به حدی بود که موجب قطع پخش تلویزیونی این مراسم و خروج احمدی نژاد  در محاصره نیروهای ضد شورش از این دانشگاه شد.
 

جنایات انجام شده در کوی دانشگاه تهران پس از انتخابات ریاست جمهوری و شهادت  تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران از جمله محسن روح الامینی دانشجوی دانشکده فنی در حوادث پس از انتخابات از جمله مواردی است که نگرانی مسوولان امنیتی را در خصوص وضعیت این دانشگاه در ابتدای سال جدید برانگیخته است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر