۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

حجاريان و شجريان!/ دورباد و دورباد - بابک داد

 

حجاريان و شجريان! دورباد و دورباد

 
بابک داد
 
اگر سخنانم در برنامه تفسير خبر، تعرضي يا جسارتي به اسيران سبزمان مثل حجاريان عزيز باشد. اين روزهاي رمضان را گواه مي گيرم كه همانطور كه بي ربناي استاد شجريان، اين ايام حال و هواي رمضاني ندارند، بدون حجاريان و دوستان دربندمان هم نسيم آزاديخواهي ملت ايران يك چيز بزرگ كم دارد. پس تعريض به آنان از ما دور باد.
 
سخنان من معطوف به سران دستگير نشده احزاب اصلاح طلب است كه با اختفاء و كوچ، مثل مايي كه نه عضو حزبي بوديم و نه هدف حزبي داشتيم، به آوارگي رفتيم و حقيقت رافرياد زديم ، دوستان حزبي دستگيرنشده بايد مثل رهبران جنبش (سخنان مقتدرانه آقاي خاتمي در پنجشنبه،ياسوگند كروبي و غسل شهادت موسوي) شفاف تر و مؤثرتر به ميدان بيايند و سخن بگويند و به ياري رهبران جنبش سبزمان - موسوي، كروبي و خاتمي -  بشتابند.
 

اگر براي بيان حقيقت، كوچ و خانه بدوشي لازمست حق شايسته اين هزينه است. شايد لازمست از اين سوء تفاهم و لكنت خودم عذرخواهي كنم كه مرادم را درست بيان نكردم. انتظار شجاعت گلسرخي از سران حزبي دستگيرنشده است نه از دوستان دربندمان.

به شجاعت موسوي و كروبي و خاتمي اقتدا كنند و با حضور مقتدرانه شان، دل مردم را به ادامه جنبش حق طلبانه شان گرم نگهدارند و اگر خوف از دستگيري دارند به موج كوچ سبز امثال ما بپيوندند و اين روش را به كار ببندند و نهادينه اش كنند. مطلب كاملي نوشته ام اما كافي نت مناسبي براي ارسال مطلبم نبود. فردا مي فرستم.
 

اما همين قدر بگويم كه رمضان بي ربناي استاد شجريان و تغيير و اصلاح بدون كلام شيرين حجاريان عزيز،كامل نيستند. مطلب كاملم را در اين باره به محض امكان ارسال در اين زندان بزرگ، ايران دربندمان، منتشر مي كنم و بر صبوري خانواده حجاريان و تاجزاده و ابطحي و رمضانزاده و ساير عزيزان و اسيران سبز تعظيم مي كنم و دلم براي ادعيه رمضانيه استاد شجريان لك زده! همانقدر كه دلمان براي بيان استوار شهيد خسرو گلسرخي از حنجره يكي از سران دستگير نشده احزاب اصلاح طلب لك زده كه فشار دوش كروبي و موسوي و خاتمي را سرشكن كنند و دشمن را نااميد و خسته و رسوا سازند. و يادمان باشد كه اسير اختلاف افكني هاي شياطين نشويم. تا بعد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر