۱۳۸۸ شهریور ۶, جمعه

شهرستان‌ها خاموش نیستند، در انتظار به سر می‌برند - افطار دسته‌جمعی سبزها در ارومیه

 

«شهرستان‌ها خاموش نیستند، در انتظار به سر می‌برند»

 

افطار دسته‌جمعی سبزها در ارومیه

 

     

    در اولین پنجشنبه ماه مبارک رمضان، جمعی از رهپویان راه سبز امید در ارومیه، مراسم افطار در پارک ائللر باغی این شهر برگزار کردند.

     

    به گزارش موج سبز آزادی، در این مراسم حاضران ضمن قرائت دعای روز ششم ماه مبارک و دعای فرج، برای رهایی آزادگان دربند دعا کردند.

    بر اساس این گزارش، یکی از حاضران در سخنانی ابراز امیدواری کرد که آقای موسوی بداند فعالان سب در ارومیه منتظر همپیمانی با ایشان در تشکیلات راه سبز امید هستند و او را تنها نمی‌گذارند. وی همچنین گفت: شهرستان‌ها غالبا در انتظار به سر می‌برند و خاموشی آنها را نباید دلیل بی‌اعتنایی‌شان به مسائل روز دانست. وی افزود: حکومت ایران باید قدر موسوی را بداند، اوست که بر خشم میلیون‌ها ایرانی مهار صبر زده است وگرنه معلوم نبود این غمهای سینه‌سوز و خشمهای محبوس چگونه کنترل می‌شد.

     

    این گزارش حاکی است، هرچند به دلیل عدم آدرس‌دهی دقیق برخی موفق به حضور بر سر این سفره ساده و معنوی نشدند، اما قرار تکرار این برنامه در پنجشنبه‌های بعدی ماه مبارک رمضان با استقبال حاضرین مواجه شد و پیش‌بینی می‌شود که این برنامه در هفته‌های بعد اب استقبال بیشتری مواجه شود.

     

    بر اساس گزارش موج سبز آزادی، حاضران در این مراسم افطار، پلاکاردها و نوشته‌هایی با مضمون «ما نیز مردمانیم» و «اللهم فک کل اسیر» بر دست گرفته و یا روی سفره قرار داده بودند.

     

    عکس‌های زیر، بخشی از این مراسم را به تصویر می‌کشد. پیشاپیش از کیفیت نه چندان خوب تصاویر پوزش می‌خواهیم.

 
 
 
 
 
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر