به گزارش موج سبز آزادی به نقل از سایت میدان زنان، هاله سحابی، عضو مادران صلح، 14 مردادماه در میدان بهارستان با ضرب و شتم دستگیر شده بود و طول این مدت هیچ ملاقاتی با خانواده خود نداشت. کاوه مظفری، عضو کمپین یک میلیون امضا و پژوهشگر که در 18 تیرماه در حوالی میدان انقلاب دستگیر شده بود، نیز پس از 40 روز آزاد شده است. بازداشت او در خیابان در حالی صورت گرفت که تنها دو هفته از آزادی او می گذشت.
کاوه مظفری، شادی صدر و هاله سحابی سه تن از فعالان جنبش زنان بوده اند که در روزهای تجمع در خیابانها شناسایی شده و به طرز خشونتآمیزی دستگیر شدهاند. شادی صدر در روز 6 مرداد بعد از سیزده روز آزاد شد.
به گزارش موج سبز آزادی، زیدآبادی پس از دومین جلسه دادگاه نمایشی که او را نیز به اجبار در آن شرکت دادند، دست به اعتصاب غذا زده و به شدت به لحاظ جسمی در وضع ناگواری قرار دارد.
این گزارش حاکی است عوامل کودتا که قصد دارند او را در چهارمین جلسه دادگاه نمایشی نیز بر روی صندلیها بنشانند، تا اتهامات بیاساس خود را علیه او و دیگر چهرههای اصلاح طلب تکرار کنند، دیروز در اوین به زور اعتصاب غذای وی را شکستهاند و هماکنون وی با شرایط جسمی بسیار بد در بیمارستان بستری است.
احمد زیدآبادی دبیرکل سازمان دانشموختگان ایران (ادوار دفتر تحکیم) است که در انتخابات گذشته در ستاد مهدی کروبی فعال بود و پس از کودتای انتخاباتی به همراه گروه زیادی از اصلاح طلبان به زندان افکنده شد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر