۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

احمدی‌نژاد هم از رژیم‌های منطقه برای سرکوب معترضین انتقاد کرد!

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via Iran Green Voice Feed - Persian by سردبیر چهارم on 2/23/11

در واکنش به سرکوب خونین و مسلحانه مردم لیبی توسط حکومت و قوای نظامی و انتظامی آن کشور، محمود احمدی‌نژاد، از این سرکوب ابراز حیرت کرد و گفت: "چگونه ممكن است حاكم یك كشور، مردم خود را به رگبار مسلسل، توپ و تانك ببندد و آنها را بكشد و بعد اعلام كند كه هركس حرفی بزند، او را خواهد كشت؟"

رئیس دولت کودتا که منتقدین و معترضین به دولت وی، شامل موارد مشابهی از سرکوب و کشتار و شکنجه قرار گرفته اند، بدون رویکردی داخل، به سران کشورهای منطقه توصیه کرد که اجازه دهند مردم حرف خود را بزنند.

 

 

به گزارش ایرنا، محمود احمدی‌نژاد، روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت، در باره تحولات اخیر منطقه، گفت: "به سران این كشورها اكیدا توصیه می‌كنم كه اجازه دهند مردم كشورهایشان حرف خود را بزنند و تابع نظر ملت‌ها باشند".

وی افزود: "چگونه ممكن است حاكم یك كشور، مردم خود را به رگبار مسلسل، توپ و تانك ببندد و آنها را بكشد و بعد اعلام كند كه هركس حرفی بزند، او را خواهد كشت؟"...

احمدی‌نژاد با اظهار تعجب از رفتار بد حكومت لیبی در قبال مردمش، گفت: "همه باید به خواست مردم خود تن دهند و در غیر این صورت نتیجه‌شان از قبل مشخص است".

وی تأکید کرد که "مقاومت در برابر خواسته ملت‌ها نتیجه‌ای نخواهد داشت" و سپس به مسئولان کشورها توصیه کرد که "با مردم همراهی و گفت‌وگو كنند و حرف‌های آنان را بشنوند".

احمدی‌نژاد گفت: "چرا باید اینقدر بد عمل كنند كه مردم خواستار انجام اصلاحات شوند و علیه حكومت قیام كنند؟" وی در پایان افزود: "ما منتظر تحول اصلی و موج بزرگی هستیم كه ریشه همه فریبكاری‌ها را از جهان برچیند"...

ادعای برون مرزی رئیس دولت مستقر در ایران در حالیست که در داخل کشور ارگان ها و نهادهای مختلف و متعددی، کوچکترین انتقاد و اعتراض و تجمعی را با شدیدترین و خشن ترین وجه مورد سرکوب قرار می دهند و معترضین و منتقدین و مردم تظاهرکننده نیز، توسط مقامات ارشد حکومت- همانند دیکتاتورهای مصر و لیبی - "مزدور خارجی"، "خس و خاشاک" و مواردی کاملا هتاکانه خوانده می شوند.



 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر