۱۳۸۹ اسفند ۲, دوشنبه

فائزه هاشمی در لباسفروشی جماران دستگیر شد،نه ولیعصر

فائزه هاشمی در لباسفروشی جماران دستگیر شد،نه ولیعصر

تحول سبز: در پی انتشار شایعاتی مبنی بر دستگیری فائزه هاشمی، در حال لیدری اغتشاشات امروز در نزدیک میدان فاطمی، سایت سفیر نوشت که وی اصلا در آن حوالی نبوده است.

یک مقام آگاه در گفتگو با سفیر گفت: این خبر از اساس دروغ بوده و فائزه هاشمی بعد از ظهر روز یک شنبه به منظور انجام مراحل تنظیم پایان نامه به دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات مراجعه و پس از آن به همراه تعدادی از اعضای خانواده برای شرکت در مراسم زنانه ترحیم زن عمویش که روز گذشته به رحمت ایزدی پیوسته است به منزل آنها واقع در خیابان لواسانی می رود و پس از شرکت در مراسم در مسیر بازگشت به منزل شخصی اش در منطقه جماران به دلایل نامعلومی بازداشت و پس از مدتی نیز آزاد می شود.

این منبع افزود : فائزه هاشمی به منظور خرید یک روسری مشکی رنگ مناسب برای مراسم ترحیم مرحومه زن عمویش در مغازه ای مشغول خرید بود که چند نفر به وی مراجعه کرده و اعلام می کنند که در حال تعقیب وی می باشند و بدون پاسخ به این سوال که برای چه منظوری مورد تعقیب می باشد در حالیکه از وی عکس گرفته می شد او را سوار یک خودرو کرده و پس از دو سه ساعت بدون هیچ توضیحی وی را آزاد کردند .

این مقام آگاه تاکید کرد : مدتی است جریانی خاص با نزدیک شدن به ایام برگزاری اجلاس خبرگان رهبری بر حجم حملات و تعرضات خود به آقای هاشمی رفسنجانی و خبرسازی علیه وی و خانواده اش با هدف تاثیر گذاری بر خواص افزوده است در حالیکه رئیس مجلس خبرگان با صراحت حضور در تجمعات غیر قانونی را حرام و اغشاشات را عاملی علیه وحدت ملی اعلام کرده است

قش خبرنگار خبرگزاری دولت در بازداشت!

در این حال خبرنگار ایرنا ضمن انتشار تصویر فائزه هاشمی در یک خودرو پرده دار، به نقش خود در این بازداشت اشاره کرد و نوشت: فائزه هاشمی رفسنجانی هنگام بازداشت در پاسخ به پرسش های خبرنگار ایرنا گفت: به شما جوابی نمی دهم، ژست آدم های حق به جانب را نگیرید.

وقتی که خبرنگار ایرنا از او سوال کرد هدف شما از حضور در خیابان در این ساعت از روز چه بود گفت: جوابی به شما نمی دهم شما اگر جوابی می خواهید باید به دفتر من بیایید تا آزادانه با هم صحبت کنیم.

زمانی که فائزه هاشمی درخواست آب کرد، خبرنگار ایرنا برای او آب آورد و گفت چیز دیگری نیاز ندارید؛ او در پاسخ به خبرنگار ایرنا گفت: ژست آدم‌های حق به جانب را نگیرید و من با شما هیچ صحبتی ندارم.


--

همراه شو عزيز، همراه شو عزيز، تنها نمان به درد

کين درد مشترک، هرگز جدا جدا، درمان نمي شود

دشوار زندگي، هرگز براي ما

بي رزم مشترک، آسان نمي شود

همراه شو عزيز، همراه شو عزيز




سبز مي مانيم، تا هميشه

روز خشم مردم ایران نزدیک است!

تجربه ای از برمه: تنها نبردی را می بازیم که رهایش می کنیم

راي سبز من اسم سياه تو نبود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر