۱۳۸۹ بهمن ۲۹, جمعه

حمایت یکی از احزاب کردستان از تجمع ۱ اسفند در گرامیداشت شهدای ۲۵ بهمن

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via Iran Green Voice Feed - Persian by سردبیر چهارم on 2/18/11

ندای سبز آزادی: حزب دموکرات کردستان در بیانیه‌ای ضمن ارج نهادن به حماسه‌ بیست و پنجم بهمن ایرانیان و ابراز همدردی با خانواده‌های تازه‌ترین شهدای جنبش، از تجمع ۱ اسفند در گرامیداشت شهدای ۲۵ بهمن حمایت کرد.

متن این بیانیه که در اختیار ندای سبز آزادی قرار داده شده است به شرح زیر است:

بیان‌نامه‌

پشتیبانی از حرکت اعتراضی روز یکم اسفند

به خیابان آمدن عمومی ساکنان تهران و اعتراض ایرانیان در دیگر نقاط ایران در روز بیست‌وپنجم بهمن، باری دیگر آشکار نمود که جنبش آزادیخواهی و ضد استبدادی مردمان ایران، علی‌رغم شدت سرکوب و نقشه‌های سیاه حاکمیت، نه تنها زنده است بلکه هر روز رادیکالتر و گسترده‌تر میشود.

برخورد نظامی و غیر انسانی حاکمیت بابهره گیری از روشهای گوناگون، منجر به شهادت دو تن دیگر از فرزندان کرد و زحمی و زندانی گشتن بسیاری دیگر از هموطنانمان گشت. از طرف دیگر تهدید به سرکوب و حذف سیماهای برجسته حرکت اعتراضی همچنان در صدر برنامه‌هایشان قرار دارد.

حزب دمکرات کردستان ضمن ارج نهادن به حماسه‌ بیست و پنجم بهمن از سوی ایرانیان و ابراز همدردی با خانواده‌های تازه‌ترین شهدای راه مبارزه با استبداد جمهوری اسلامی، خواستار تداوم نارضایتی و ابراز اعتراض به رژیم استبدادی است. در همین راستا حزب دمکرات کردستان پشتیبانی خود را از فراخوان نیروهای آزادیخواه، احزاب، سازمانها، انجمنهای مدنی و سیاسی جهت نشاندان نارضایتی و ''نه'' گفتن به حاکمیت استبدادی جمهوری اسلامی در روزهای جمعه، شنبه ( 29 و 30 بهمن) و یکشنبه (1 سفند) در تمامی کشورهای جهان و ایران اعلام می‌دارد.

برقرارباد آزادی و پیروزباد جنبش آزادیخواهانه ضد دیکتاتوری در کشورمان

حزب دمکرات کردستان

دفتر سیاسی

29 بهمن 1389

18/2/2011


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر