۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

اقتدارگرایان بدانند که مبارزه تعطیل‌بردار نیست

مشاور میرحسین موسوی: اقتدارگرایان بدانند که مبارزه تعطیل‌بردار نیست


 اردشیر امیر ارجمند، مشاور میرحسین موسوی، در گفت‌وگو با کلمه، اظهار داشت: لازم است از حضور امیدبخش اقشار مختلف مردم عزیز ایران و فعالان صبور و مقاوم جنبش سبز در تهران و شهرستان‌ها در بزرگداشت یاد شهدای جنبش تشکر کنم.


به گزارش کلمه، وی با اشاره به اشغال بخش وسیعی از شهر توسط نیروهای امنیتی در روز اول اسفند، تصریح کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌شد، فضای رعب و وحشتی که با حضور نیروهای لباس‌شخصی و یگان ویژه ایجاد کرده بودند، مانع تحقق سنت حسنه قدردانی از شهدا و نشان دادن مخالفت با استبداد، توسط مردم، نشد.


این استاد حقوق با تاکید بر هوشیاری فعالان جنبش سبز که مانع از ایجاد فضای لازم برای خودنمایی نفوذی‌های خشونت‌طلب شدند تا به راحتی نتوانند اقدام به سرکوب وحشیانه‌ی حضور مسالمت‌آمیز مردم نمایند، ابراز امیدواری کرد: ان‌شاء‌الله فعالان جنبش سبز بر اساس خرد جمعی و تحلیل دقیق از شرایط، با شجاعت، تدبیر، صبر، استقامت و هماهنگی، قدم‌های بعدی را با استواری و صلابت بیشتر بر خواهند داشت.


امیر ارجمند در ادامه افزود: امیدواریم که شورای هماهنگی راه سبز امید نیز بتواند در این راستا در کنار رهپویان دلیر جنبش سبز، نقش مفید و موثری ایفا نماید.


مشاور ارشد میرحسین موسوی، با اشاره به حصر غیر‌قانونی رهبران جنبش سبز، که ناشی از عصبانیت حکومت از حضور چشمگیر مردم در روز ۲۵ بهمن بود، خاطرنشان کرد: اقتدارگرایان بدانند که مبارزه تعطیل‌بردار نیست. حصر و ایجاد محدودیت برای همراهان سرافراز جنبش نه تنها مردم را دلسرد نمی‌کند، بلکه انگیزه‌ای جدید و قوی‌تر در آن‌ها برای پافشاری بر تحقق مطالبات مشروع خود ایجاد می‌کند.


وی تاکید کرد: در حال حاضر، رفع بازداشت خانگی و حصر موسوی و کروبی، تبدیل به خواسته‌ جدی جنبش سبز شده است که بر آن پافشاری خواهیم کرد.


--
سبز مي مانيم، تا هميشه
دیگر چه باک از باران، ما با دریا همبستریم



همراه شو عزيز، همراه شو عزيز، تنها نمان به درد

کين درد مشترک، هرگز جدا جدا، درمان نمي شود

دشوار زندگي، هرگز براي ما

بي رزم مشترک، آسان نمي شود



روز خشم مردم ایران نزدیک است!

تجربه ای از برمه: تنها نبردی را می بازیم که رهایش می کنیم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر