۱۳۸۹ اسفند ۲, دوشنبه

اسفند سبز/ اخبار یکم اصفند

 مهاباد ، مریوان و پاوه و سسندج شاهد فضای امنیتی و در گیری بین مردم و مامورین

به گزارش ندای سبز آزادی در یکم اسفند ماه کردستان ایران فضای اعتراض گسترده ای نسبت به حاکمیت را به خود گرفته بود و مردم شهرهای مختلف به طرق مختلف علی رغم وجود فضای امنیتی اعتراضات خویش را بیان کرده اند

خبرهای رسیدە حاکی از ناآرامی در بسیاری شهرهای کردستان است. در مهاباد معترضین خودرو نیروی انتظامی را بە آتش کشیدند.
 

گسترش تجمع های مردم پس از تاریکی هوا در تهران, گسترش تجمع های مردم پس از تاریکی هوا در تهران

ندای سبز آزادی: تجمع های غیر متمرکز مردم تهران با تاریکی هوا رو به گسترش است و لحظه به لحظه بر حضور مردم در برخی از نقاط تهران از جمله خیایان ولی عصر، چهار راه پاک وی، میرداماد و میدان هفت تیر در حال افزایش است.

به گزارش کلمه، در خیابان میرداماد میان مردم و نیروهای انتظامی و لباس‌شخصی درگیری هایی اتفاق افتاده است.در میدان هفت تیز نیز درگیری هایی میان مردم و پلیس ضد شورش گزارش شده است.

این تجمع ها در پاسخ به دعوت شورای هماهنگی راه سبز امید که باصدور بیانیه ای از مردم ایران دعوت کرده بود که روز یکشنبه، اول اسفندماه، ساعت سه به منظور هفتمین روز شهادت دو شهید تظاهرات ۲۵ بهمن و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره سایر شهدای جنبش سبز و حمایت از سران جنبش سبز در میادین شهر حضور داشته باشند،انجام می شود.

خبرنگاران کلمه از سطح شهر تهران از حضور پرشمار نیروهای ضد شورش، امنیتی، انتظامی، لباس شخصی و بسیج خبر می دهند.

 
حضور گسترده اما غیر متمرکز مردم در تمام نقاط تهران و سر در گمی نیروهای نظامی و انتظامی

ندای سبز آزادی: حضور گسترده اما غیر متمرکز مردم در تمام نقاط تهران موجب سر در گمی نیروهای نطامی، امنیتی و انتظامی شده است.هزاران نیروی یگان ویژه همچنان در سطح شهر تهران حضور دارند .

به گزارش کلمه از خیابان های پارک وی، میرداماد ، میدان ولی عصر و بلوار کشاورز حاکی است که در این مناطق درگیری هایی میان مردم و نیروهای گارد ویژه روی داده است و نیروهای پلیس به طرف مردم گاز اشک آور شلیک کرده اند.

حضور گسترده اما غیر متمرکز مردم نیز در خیابان ها و میدان های شهر تهران همچنان ادامه دارد.

 
شهادت یکی از هموطنان در تجمعات امروز مردم تهران

ندای سبز آزادی - تیراندازی مامورین امنیتی به سوی مردم در میدان هفت تیر باعث به شهادت رسدن یکی دیگر از هموطنان سبزمان شد.

 به گزارش ندای سبز آزادی ، بعد از ظهر امروز، اول اسفند، در حالیکه مردم برای گرامیداشت شهدای  25 بهمن و حمایت از سران جنبش سبز به دعوت شورای هماهنگی راه سبز امید به خیابانها آمده بودند ، نیروهای امنیتی فضا و چهره شهر تهران را دگرگون کرده و اسرکوب گسترده و وحشیانه مردم  را در دستور کار خود قرار داده بودند.
گزارش های رسیده از تهران از برخورد مامورین گارد امنیتی و لباس شخصی ها با مردم  بویژه در میدانهای ولیعصر، انقلاب و هفت تیر  و دیگر مناطق  پر تردد تهران حکایت دارد.
هنوز اطلاعات موثقی از هویت شهید سبز امروز میدان هفتم تیر تهران گزارشی ارسال نشده است. اما آنچه مورد تایید رسانه های سبز قرار گرفته شهادت وی بر اثر اصابت گلوله بوده است.

 
تجمع گسترده مردم در مقابل ساختمان صدا و سیما

ندای سبز آزادی - همزمان باانتشار آخرین اخبار مربوط به تجمعات مردم ایران در حمایت از سران جنبش سبز و پاسداشت خون شهدای 25 بهمن، یک شاهد عینی در گفتگو با تلویزیون بی بی سی از تجمع گسترده مردم در خیابان ولی عصر در برابر ساختمان صدا و سیماخبر داده است.

به گزارش خبرنگاران ندای سبز آزادی این خبر درحالی منتشر می شود که در شهرهای شیراز، اصفهان و زاهدان نیز تجمعات گسترده ای در حمایت از رهبران جنبش سبز ایران و همچنین پاسداشت خون شهدای سبز 25 بهمن از سوی مردم برگزار شده است.


 


--

همراه شو عزيز، همراه شو عزيز، تنها نمان به درد

کين درد مشترک، هرگز جدا جدا، درمان نمي شود

دشوار زندگي، هرگز براي ما

بي رزم مشترک، آسان نمي شود

همراه شو عزيز، همراه شو عزيز




سبز مي مانيم، تا هميشه

روز خشم مردم ایران نزدیک است!

تجربه ای از برمه: تنها نبردی را می بازیم که رهایش می کنیم

راي سبز من اسم سياه تو نبود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر