۱۳۸۹ اسفند ۶, جمعه

طرح سه شنبه های اعتراضی در پی ادامه حصر رهبران جنبش سبز

طرح سه شنبه های اعتراضی در پی ادامه حصر رهبران جنبش سبز


جرس: در حالی که حصر خانگی رهبران جنبش سبز هر روز ابعاد تازه ای بخود می گیرد، جمعی از جوانان اصلاح طلب خبر از برگزاری تجمعات مردمی داده اند.


روزگذشته جمعی از جوانان اصلاح طلب با صدور بیانیه ای هشدار دادند که که ادامه‌ حصر موسوی و کروبی، به بیشتر شدن فاصله مردم از حاکمیت و نیز بحرانی‌تر کردن کشور منجر خواهد شد.


جوانان اصلاح طلب در این بیانیه با اشاره به در پیش بودن ۱۱ اسفند، زادروز میرحسین موسوی، همچنین اعلام کردند که اگر تا آن روز حصر موسوی شکسته نشود، با همراهی و همفکری «شورای هماهنگی راه سبز امید» به راهپیمایی خواهند پرداخت و بار دیگر خیابان‌ها را سبز خواهند کرد


این در حالی است که جمعی از جوانان در فیس بوک صفحه ای بنام سه شنبه های اعتراضی راه اندازی کرده اند که در سه سه شنبه باقی مانده از سال بمناسبت شب تولد میرحسین موسوی، روز زن و چهارشنبه سوری تجمعاتی برگزار شود.


مجتبی واحدی در گفت و گو با بی بی سی از این طرح استقبال کرد.

در همین حال اخبار رسیده از تهران حاکی از جو امنیتی و نظامی و استقرار سلاحهای جدید در خیابانهاست.


در پی این خبر اردشیر امیر ارجمند ضمن دعوت مردم به هشیاری و حساسیت نسبت به اخبار گفت: جو فوق العاده امنیتی و تبدیل تهران به پادگان نظامی که از چند ساعت گذشته از طرف نیروهای امنیتی در شهر حاکم شده است و تکرار اتهامات وقیحانه از رسانه های اقتدارگرایان نسبت به رهبران جنبش سبز علاوه بر اینکه نشان از استیصال و ترس اقتدارگرایان است از برنامه های احتمالی و مشکوک آنها نیز خبر می دهد.


کلمه گزارش داد که مشاور میرحسین موسوی همچنین ضمن هشدار به اقتدارگرایان تاکید کرد مردم رشید و شجاع ایران نسبت به سرنوشت رهبران خود کاملا حساس بوده و در مقابل هر گونه تعرض جدید نسبت به آنها خاموش نخواهد نشست. وی همچنین از مردم خواست تا هوشیاری خود را حفظ کنند.

--
سبز مي مانيم، تا هميشه
دیگر چه باک از باران، ما با دریا همبستریم

از منشور جنبش سبز:

موافق به رسمیت شناختن تعدد و تنوع و مخالف انحصارطلبی است. تلاش برای گفت‌و‌گو و تعامل با رقیبان و مخالفان، و آگاهی‌بخشی درباره اهداف جنبش، وظیفه همه مشارکت‌کنندگان جنبش سبز است.





همراه شو عزيز، همراه شو عزيز، تنها نمان به درد

کين درد مشترک، هرگز جدا جدا، درمان نمي شود

دشوار زندگي، هرگز براي ما

بي رزم مشترک، آسان نمي شود



روز خشم مردم ایران نزدیک است!

تجربه ای از برمه: تنها نبردی را می بازیم که رهایش می کنیم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر