۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

بیانیه جمعی از رزمندگان دفاع مقدس استان زنجان در دفاع از میر حسین موسوی

بیانیه جمعی از رزمندگان دفاع مقدس استان زنجان در دفاع از میر حسین موسوی


جمعی از زرمندگان دفاع مقدس استان زنجان با انتشار بیانیه ای ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی (ره) حمایت خود را از مبارزات حق طلبانه میرحسین موسوی و مهدی کروبی اعلام کرده اند.

متن کامل این بیانیه به گزارش سایت امروز به این شرح است.


(بسم ربّ الشهداء و الصدیقین)


در ایام میلاد حضرت ختمی مرتبت، دردانه خلقت و اسوه رحمت و شفقت محمد مصطفی (ص) و نواده شریفش امام جعفر صادق (ع)، شکایت نزد آن پیامبر مرسل می بریم از دست کسانی که به نام نامی محمد (ص) و دین عزیزش، ظلمی آشکار و تجاوزی باور نکردنی نسبت به حقوق مردم کشور عزیز ایران روا می دارند.


برخی از مصدر نشینان چنان از باده قدرت و ثروت مست و مد هوشند که از سر تفرعن، پا بر روی تمامی تعمّدات و تقیّدات اخلاقی، شرعی و قانونی نهاده،فرمان قتل، حبس، حصرو هتک صادر می کنند.

باورش بسیار سخت است که مدعیان خود خدا پندار دین رأفت و رحمت اسلام و میراث خواران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)، اینگونه بی مهابا چوب حراج بر مقدسات و ریشه های مردم شریف ایران میزنند و مغول وار عزیزان را ذلیل میکنند و آبادی ها را ویران.


روزها و سالهایی که در میانه آتش و خون، در دفاع از انقلاب و نظام و کشور و مردم رزم جنگ می کردیم امیدمان آن بود که با رفع تجاوز،کشور روی آسایش و آرامش ببیند و آرمانهای انقلاب که همانا استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی و رفع ظلم و ستم از مردم و بسط آزادیها و حقوق شهروندان بود،محقق شود.


امّا گویی که برخی ها را چرب و شیرین قدرت و ثروت هوش در ربوده و تمامی آن میثاق ها را به فراموشی سپرده و خود را ملاک و میزان دین داری و انقلاب و حقانیّت می شناسند.

 

سردارانی که به جای سرداری ملت، سرداری زر، زور، تزویرو ریا می کنند بدانند که رزمندگان و سربداران حقیقی اجازه نخواهند داد که آنان به خاطرمشتی زر دنیا و بهره مندی از زور و ریاست حکومت، دست تجاوز به سوی ملت دراز کنند و خون جوانان را به جرم دفاع از حق و حق طلبی بر زمین ریزند.


ما اینک میدانیم که خیل عظیمی از سپاهیان و بسیجیان عزیز، دل در گرو ملت دارند و نه سر در آستان قدرت و باز میدانیم که آنان نیز چون ما، تحمل شرایط را دشوار می بینند.


اما هشدار ما به دوستان جوانی است که با نام بسیجی سر به فرمان برخی از سرداران زر، زور، تزویر نهاده اند و به فرمان آنان به خشونت متوسل شده اند، بدانید که عمله ی ظلم بودن نه دنیا دارد و نه عقبی و باز بدانید که این به ظاهر سرداران، به اندک تلاطمی، کلیتتان را به ثمن بخس می فروشند و قربانیتان میسازند.


ما رزمندگان سالهای دفاع مقدس استان زنجان، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی و خون امام(ره)، حمایت خود را از مبارزات حق طلبانه مردم و جوانان و بخصوص پشتیبانی خود را از رهبران اصلی انقلاب یعنی آقایان مهندس میر حسین موسوی، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی و حجت الاسلام و المسلمین کروبی اعلام و با خانواده های شهدای انقلاب و جنگ و جنبش سبز و خانواده های زندانیان سیاسی اظهار همدردی مینماییم.


بار دیگر تکرار می کنیم فرستادن گلوله خشونت به سوی فرزندان پاک و شریف این ملت، تبعات و و پیامدهای جبران ناپذیری برای آمران و عاملان آن خواهد داشت و از سر رحمت و شفقت به حاکمان هشدار و انذار میدهیم که دست از لجاجت بردارند و حقوق حقه مردم را به رسمیت بشناسند.


و نیز متذکر می شویم که اگر خباثت و جنایت ها تداوم یابد و تار مویی از سر رهبران سر افراز و آزاده جنبش سبز کم شود، عواقب جبران ناپذیری برای بانیان این اعمال رقم خواهد خورد.

جمعی از رزمندگان و سرداران مدافع جنبش سبز استان زنجان

--

همراه شو عزيز، همراه شو عزيز، تنها نمان به درد

کين درد مشترک، هرگز جدا جدا، درمان نمي شود

دشوار زندگي، هرگز براي ما

بي رزم مشترک، آسان نمي شود

همراه شو عزيز، همراه شو عزيز




سبز مي مانيم، تا هميشه

روز خشم مردم ایران نزدیک است!

تجربه ای از برمه: تنها نبردی را می بازیم که رهایش می کنیم

راي سبز من اسم سياه تو نبود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر