۱۳۸۹ اسفند ۲, دوشنبه

هشدار جمعی از ایثارگران و پاسداران نسبت به تداوم اعمال خشونت علیه مردم


هشدار جمعی از ایثارگران و پاسداران نسبت به تداوم اعمال خشونت علیه مردم

جمعی از رزمندگان و ایثارگران مازندرانی دوران جنگ هشت ساله، در واکنش به خشونت های اِعمال شده علیه معترضان، حامیان جنبش سبز و همچنین فعالان اصلاح طلب، بیانیه ای هشدار آمیز صادر کردند. و همزمان گروهی از پاسداران سپاه تهران نیز، نسبت به تداوم خشونت علیه مردم و بازداشت شدگان هشدار دادند.

به گزارش جرس، این رزمندگان و ایثارگران دوران جنگ، در بیانیه خود پیرامون اوضاع فعلی کشور نوشته اند "ما جمعی از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اعلام می داریم که آستانه تحمل فرزندان انقلاب نزدیک به سر آمدن است و این بیانه به معنی اتمام حجت با آنانی است که است با سو استفاده و جعل نام و هویت واقعی بسیجی و سپاهی دست بر خون هوطنان می برند و با اینگونه جنایت ها اصل نظام و انقلاب را بدنام می کنند و بداند همانگونه که منافقین و عوامل دست نشانده استکبار را بر جایشان نشاندیم امروز نیز اگر وضعیت موجود اصلاح نگردد و اینگونه حرکات مشکوک ادامه یابد همان خواهیم کرد که در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس از خود نشان داده ایم ."

در بخشی از این نامه آمده است: امروز عده ای تازه به دوران رسیده که هیچگونه سابقه روشن و درخشانی در انقلاب و جنگ نداشته اند و بعضا نیز ارتباطاتی مشکوک با منافقین و گروه های معاند در اوایل انقلاب داشتند ، با قرار گرفتن در بدنه قدرت ، برای انقلابیون با سابقه تعیین تکلیف می کنند و داعیه دار خط انقلاب گردیده اند و با نام دفاع از انقلاب به فرزندان انقلاب می تازند و اعمال ضد اسلامی و ملی خود را به آرمانهای بلند امام منتسب می کنند . چگونه است که اینان دم از انقلاب و امام و شهدا میزنند اما کمترین ارزشی برای بیت و یادگاران امام و یا برای همسران و خانواده معظم شهدا قائل نیستد !؟ در محوطه جماران و یا در مرقد نورانی امام گستاخانه و جاهلانه عربده می کشند و شعارها و حرکات نامربوط سر می دهند.

این نامه افزوده است: بی شک خشونت ها و ترورهایی که در دو سال گذشته به وقوع پیوسته است نمی تواند مورد تایید هیچ ایرانی مسلمانی باشد و این حرکت ضد ارزشی و ضد انقلابی است .اسلحه و گلوله باید برعلیه دشمنان جان ملت و تهدید علیه خاک کشور بکار رود و نه در مقابل عده ایی که بنا به دلایل کاملا روشن به وضعیت موجود معترض هستند . اعتراض مردم را بشنوید و با آنها و خواستشان همراهی کنید که بقای جمهوری اسلامی در گرو خواست و همراهی ملت است ولاغیر...

گفتنی است چندی پیش نیز جمعی از پاسداران، نسبت به تداوم خشونت حکومت و ماموران امنیتی و انتظامی و لباس شخصی علیه مردم هشدار داده بودند.
دو روز پیش هم دیلی تلگرام  ادعا کرد نسخه ای از نامه جمعی از فرماندهان ارشد سپاه به جعفری فرمانده این نیرو را دیده است. در این نامه پاسداران تیراندازی به مردم را غیر شرعی دانسته و قول داده بودند که به سوی مردم تیراندازی نکنند. 

همچنین جمعی از پرسنل تیپ پیاده آل محمد از سپاه حضرت رسول نیز، طی انتشار بیانیه ای مشابه آورده اند "پیرو حوادث ٢۵ بهمن ٨٩، ما جمعی از پرسنل تیپ پیاده آل محمد از سپاه حضرت رسول كه در حال حاضر ماموریت امنیت بخشی از تهران بزرگ را برعهده داریم, در روز ٢۵ بهمن ماه به فرماندهی سرتیپ دوم پاسدار حسن زاده در لانه جاسوسی (سفارت سابق آمریکا) استقرار یافته بودیم که شاهد صحنه هایی از ضرب و شتم جوانان توسط برخی از همكاران خود بودیم, از تمامی همكارانمان در سپاه حضرت رسول و تیپ های الزهرا، انصار النبی و پرسنل ٢٣ ناحیه بسیج تهران بزرگ كه ماموریت حضور در امنیت تهران بزرگ را برعهده دارند می خواهیم دست تجاوز و تعدی به جان و مال و آبروی و ناموس مردم و جوانان دراز نكرده چرا كه اینكار خیانت به خون همه یاران شهیدمان است كه در طول هشت سال دفاع مقدس با خون خود برای حفظ ارزش های انقلاب و امنیت مردم این مرز و بوم را آبیاری كردند."


--

همراه شو عزيز، همراه شو عزيز، تنها نمان به درد

کين درد مشترک، هرگز جدا جدا، درمان نمي شود

دشوار زندگي، هرگز براي ما

بي رزم مشترک، آسان نمي شود

همراه شو عزيز، همراه شو عزيز




سبز مي مانيم، تا هميشه

روز خشم مردم ایران نزدیک است!

تجربه ای از برمه: تنها نبردی را می بازیم که رهایش می کنیم

راي سبز من اسم سياه تو نبود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر