۱۳۸۹ اسفند ۲, دوشنبه

محمد رضا ملكیان از اعضای ستاد میرحسین موسوی در آمل بازداشت شد

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 


یک استاد دانشگاه پلی تکنیک در میان بازداشت شدگان ۲۵ بهمن

جرس: به گزارش منابع خبری، محمدرضا ملكیان، از اعضای اتاق بازرگانی استان مازندران، توسط نهادهای امنیتی استان بازداشت شده است.


به گزارش منابع خبری جرس، دكتر محمدرضا ملكیان از اعضای شورای مركزی ستاد میر حسین موسوی در شهرستان آمل بوده است.


بر اساس این گزارش، هنوز از علت بازداشت و اتهام ملكیان خبری در دست نمی باشد.


همزمان منابع دانشجویی نیز اعلام کرده اند که مهندس صدری، استاد و عضو هیئت علمی دانشکده معدن و متالورژی دانشگاه امیرکبیر، از بازداشت شدگان تجمعات روز ۲۵ بهمن ماه می باشد. 

 

 

به گزارش دانشجونیوز پس از چندین روز بی خبری مطلق از این استاد دانشگاه امیرکبیر، دانشجویان دانشکده معدن و متالورژی با این جمله ریاست و مسئولین دانشکده مواجه شدند که "ایشان برای یک کنفرانس علمی به خارج از کشور سفر کرده اند."


با ادامه پیگیری های انجام شده توسط دانشجویان، روز گذشته (یکشنبه) خانواده و همکاران مهندس صدری اعلام کردند که وی در روز ۲۵ بهمن ماه بازداشت شده‌ و پس از آن به زندان اوین منتقل شده اند.


دانشجویان دانشکده معدن و متالورژی دانشگاه امیرکبیر پس از این مطلع شدن از این بازداشت برای پیگیری وضعیت استاد خود به ریاست دانشگاه امیرکبیر، علیرضا رهایی، مراجعه کردند که وی در پاسخ به دانشجویان گفته است: "استادی که مملکت را به آشوب می کشد باید سزای عملش را ببیند و دانشگاه نیز در این مورد هیچ مسئولیتی ندارد."
 


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر