۱۳۸۸ آبان ۸, جمعه

تماس هنگامه شهیدی پس از 121 روز بازداشت با مهدی کروبی

تماس هنگامه شهیدی پس از 121 روز بازداشت با مهدی کروبی

 

 شبکه جنبش راه سبز(جرس):هنگامه شهیدی، مشاور امور زنان ستاد انتخاباتی مهدی کروبی در انتخابات اخیر روز گذشته پس از 121 روز بازداشت موقت، از زندان اوین با مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی تماس گرفت.
 

به گزارش سایت حزب مشارکت،نوروز، دبیرکل حزب اعتماد ملی در این تماس تلفنی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت هنگامه شهیدی و دلجویی از او ابراز امیدواری کرد که این روزنامه نگار و فعال حقوق بشر به زودی آزاد شود.

 

هنگامه شهیدی نیز در گفتگو با کروبی تاکید کرد که "مانند این یار و یاور امام راحل در جهت حرکت در مسیر آرمان های امام قدم برداشته است و در این مسیر همانند کروبی ثابت قدم و استوار خواهد بود."

 

هنگامه شهیدی در روز 9  تیرماه و پس از کودتای انتخاباتی اخیر بازداشت و به بند 209 زندان اوین منتقل شد.این روزنامه نگار و فعال امور زنان در روز چهارم آبانماه با فریب وعده آزادی به سازمان زندان ها تحویل داده شد.

 

شهیدی از روز سوم آبانماه دست به اعتصاب غذا و دارو زده است. او که به خاطر شرایط سخت زندان به بیماری های جسمی و روحی مبتلا شده است، روزی 28 عدد انواع قرص مصرف می کند که اعتصاب دارو و غذا در این شرایط برای او خطرناک است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر