۱۳۸۸ آبان ۶, چهارشنبه

نامه اعضای ستاد 88 در ای خطاب به آیات عظام

    اعضای ستاد 88 در نامه ای خطاب به آیات عظام: اگر امام مان زنده بود لباس سیاه می پوشید و عزای عمومی اعلام می کرد

     

    جوانان عضو ستاد88، ( حامیان جوان موسوی و خاتمی) درپی حمله نیروهای امنیتی به مراسم دعای کمیل که منجر به بازداشت جمع زیادی از جوانان فعال این ستاد شد، در نامه ای خطاب به مراجع و آیات عظام از آنها خواستند تا در برابر بی حرمتی به این مراسم مذهبی سکوت نکنند.

     

    جوانان عضو ستاد88، ( حامیان جوان موسوی و خاتمی) درپی حمله نیروهای امنیتی به مراسم دعای کمیل که منجر به بازداشت جمع زیادی از جوانان فعال این ستاد شد، در نامه ای خطاب به مراجع و آیات عظام از آنها خواستند تا در برابر بی حرمتی به این مراسم مذهبی سکوت نکنند.

     

    به گزارش نوروز، 5شنبه گذشته ماموران وزارت اطلاعات با حمله به مراسم دعای کمیل که به نیت آزادی زندانیان سیاسی در خانه پدر همسر شهاب طباطبایی، رییس ستاد88 کشور برگزار شده بود، تمامی حاضران جز 4 نفر را بازداشت کردند. از این تعداد 19 نفر به زندان اوین منتقل شده و بقیه آزاد شدند. حمله به یک مراسم مذهبی در تاریخ جمهوری اسلامی بی سابقه بوده است. حتی در زمان رژیم گذشته نیز کم سابقه بوده است.

     

    متن نامه اعضای ستاد88 خطاب به مراجع و آیات عظام در ادامه می آید:

     

    آقايان مراجع عالي مقام و علماي بزرگوار و مستقل و وارسته جهان اسلام

    قاطعانه از شما می خواهیم پا به عرصه بگذارید چرا که ایران و اسلام در خطر است. چه عده ای قصد کرده اند به نام اسلام مسلمانی را از چهره شهر بزدایند و به نام ایران آزادیخواهان مسلمان را سرکوب کنند . اما آیا این آرمان بنیانگذاران ایران اسلامی بود؟ آیا قرار بر این بود که روزی جوانان ایرانی را به جرم دعا به درگاه خداوند و راندن ندای یارب بر زبان هایشان به محبس ببرند؟

     

    نیک می دانید در این 5 ماه پس از انتخابات ریاست جمهوری ، به جرم مشارکت حداکثری در انتخابات، بر ما چه رفته است و چه تاوان سنگینی برای پیروی از آرمان هایمان که همانا آزادی در سایه اسلامیت پرداخته ایم. دوستانمان را به بند کشیده اند و همراهان مومنمان را به جرم آزادی خواهی به زندان برده اند. اما مگر آموزه های انسانی و دینی و توصیه های بنیانگذار جمهوری اسلامی از ما نخواسته اند که فرزندانی آزاده باشیم و از شما نخواسته اند که خود را از مسائل جامعه کنار نکشید؟

     

    با اتکا به همین آرمان ها ، دست یاری به سوی شما دراز کرده ایم و فریاد می زنیم که در ایران اسلامی ، جوانان را به جرم برگزاری دعای کمیل به زندان ها برده اند. آنها جمع شده بودند تا برای آزادی دوست دربندشان، سید شهاب الدین طباطبایی – که به پنج سال زندان محکومش کرده اند- دعا بخوانند و به خدای خود پناه ببرند و فریاد تظلم سر بدهند. جوانان مومن این سرزمین، به خدا پناه بردند اما آنها را با تحقیر و توهین روانه زندان کردند و جرم توطئه علیه نظام برایشان نوشتند. فرزندان مومن این سرزمین را به اسارت بردند و حتی زمانیکه خانواده های آنان به بیدادگاه هایشان مراجعه کردند، به جای مرهم گذاشتن بر درد آنان، به طعنه دعای کمیل مومنان را با مراسم عروسی و لهو و لعب یکی خواندند. ما دردمان را به کی بریم و دادمان را از که بخواهیم، که صدا کردن خدا نیز اقدام علیه امنیت ملی خوانده می شود و مراسم دعا لگد مال چکمه پوشان می شود.

     

    آیا دعا خواندن در سرزمینی اسلامی جرم است؟ آیا می توان نظاره کرد که دوستان ما و فرزندان شما را به بند میکشند؟ عده ای به نام انقلاب و اسلام و امام، تیشه به ریشه جمهوری اسلامی زده اند و در حالی که فریاد اسلام خواهی و عدالت پروریشان گوش فلک را پر کرده است، به مراسم دعای ما حمله میکنند و حاضر به قبول تقصیر و عذرخواهی نیز نیستند. اگر امام ما، امروز در کنار ما بود، چنین برخوردی را تاب می آورد یا امروز نیز سیاه می پوشید و عزای عمومی اعلام می کرد؟

     

    ما، جوانان سبز سراسر ایران و ستاد جوانان حامی موسوی و خاتمی، مطمئن هستیم که اگر اماممان زنده بود و می شنید که ماموران نظام اسلامی به مراسم دعا یورش برده اند ساکت نمی نشست و همان طور که در مقابل قانون بیشرمانه کاپیتالاسیون اعلام عزای عمومی کرد، امروز نیز سیاه می پوشید و فریاد سر میداد. مگر نه اینکه خمینی کبیر در مقابل اقدامات اینچنینی شاه ایستاد و 45 سال پیش فریاد زد که ایران امسال عید ندارد؟ اکنون چگونه انتظار دارید به استقبال میلاد امام هشتم برویم، در حالیکه دوستانمان دربند هستند و به مراسم دعایمان حمله می برند.

     

    مراجع بزرگوار

    نام این عمل بی سابقه و چنین بی حرمتی را چه می توان گذاشت؟ آیا دعا خواندن نیز در این سرزمین جرم شده است و مسلمانان را به جرم مسلمانی به مبحس می برند؟ آیا در نظام اسلامی که ادعای رهبری شیعیان و دفاع از مظلومین را دارد چنین حرکتی قابل توجیه است؟ از شما به صراحت می پرسیم اگر چنین وقایع بی شرمانه ای در رژیم گذشته صورت می گرفت، شما چه می کردید؟

     

    آقایان مراجع و آیات عظام؛

    ما جوانان ایران اسلامی، فریاد تظلم خواهی خود را پس از خدایمان به گوش شما می رسانیم و از شما می خواهیم که همان طور که در طول تاریخ این سرزمین در مقابل چنین اقداماتی ایستادید و از شرف و دین مردم دفاع کردید، این بار نیز در مقابل فاجعه ای که به نام دین و نظام صورت گرفته اما هدفش نابودی اسلام و مذهب تشیع است بایستید و نگذارید همان طور که جمهوریمان را از بین بردند اسلاممان را نیز به تاراج برند.

     

    ما فرزندان همان سربازان خمینی کبیر هستیم، همان ها که زمانی در گهواره بودند، زمانی دیگر در صفوف انقلاب و جبهه های جنگ و اکنون دربند هستند و چون آنان که همیشه پیرو و مومن به راه او بوده اند، در اعتراض به چنین اعمال ننگینانه ای، امسال در استانه تولد پر برکت امام رضا (ع) که تقارن آن با تاریخ 8/8/88 به معجزه می ماند، اعلام می کنیم که ما هم امسال عید نداریم. و از شما می خواهیم همان کاری را انجام دهید که سالها به ما آموختید.

     

    والسلام من اتبع الهدي

     

    جوانان سبز سراسر ایران و ستاد جوانان حامی موسوی و خاتمی( 88)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر