۱۳۸۸ آبان ۴, دوشنبه

ابراز احساسات سبزها در نمایشگاه مطبوعات نسبت به حضور علیرضا بهشتی

ابراز احساسات سبزها در نمایشگاه مطبوعات نسبت به حضور علیرضا بهشتی

 

در پی حضور علیرضا بهشتی، مشاور ارشد میرحسین موسوی در نمایشگاه مطبوعات، جمعیت زیادی از طرفداران جنبش سبز با سر دادن شعار و بالا بردن دست های خود را به علامت پیروزی حمایت خود را از جنبش سبز اعلام کردند.
 
به گزارش خبرآنلاین، پس از آنکه بهشتی از سبزهای حاضر در نمایشگاه خواست تا شعار ندهند، طرفداران وی شروع به فرستادن صلوات کردند.
 
اما مخالفان حضور بهشتی با سر دادن شعار "بهشتی ننگ رژیم" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه " خواستار خروج او از نمایشگاه شدند.
 
در حالی که اغلب حامیان موسوی در طبقه فوقانی مصلی حضور یافته و شعار" یاحسین میرحسین " سر دادند، مخالفان نیز در نمایشگاه شعار «منافق حیا کن مصلی را رها کن» سر می دادند.
 
در پی این تجمع و ملتهب شدن فضا، مأموران امنیتی، عضو ارشد ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی را به خارج نمایشگاه هدایت کرده و با سوار کردن او بر یک خودروی ون فرزند شهید بهشتی را به بیرون از نمایشگاه منتقل کردند.
 
همچنین کلمه به نقل از شاهدان عینی گزارش می دهد که برخی افراد بصورت سازماندهی شده در نمایشگاه حضور دارند که هنگام حضور شخصیت ها و چهره های اصلاح طلب، حامیان موسوی و منتقدان دولت با حمله و برهم زدن فضا ایجاد تنش و درگیری می کنند.
 
پیشتر مهدی کروبی نیز هنگام ورود به نمایشگاه مطبوعات، توسط عده‌ای که بعدا تصاویر آنها مشخص کرد برخی از آنها به اصطلاح خبرنگاران رسانه های طیف حامی دولت هستند، مورد حمله فیزیکی قرار گرفت.
 

بر اساس این گزارش در هنگام ارسال این خبر در شبستان مصلی موافقان و مخالفان حضور بهشتی در حال شعار دادن علیه یکدیگر هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر