۱۳۸۸ آبان ۳, یکشنبه

درخواست نوروز از شرکتهای خصوصی اینترنتی: در مقابل کودتاچیان بایستید

    درخواست نوروز از شرکتهای خصوصی اینترنتی: در مقابل کودتاچیان بایستید

     

    افشاگری نوروز پیرامون استفاده از امکانات دولتی برای حمله به سایت نوروز و دیگر سایت های جنبش سبز، واکنش هایی را به همراه داشت. در یکی از این واکنش ها، شرکت "افرانت" در تماس با نوروز ادعا کرد که بر آدرس های اینترنتی که به نام این شرکت ثبت شده و در اختیار سازمان تربیت بدنی قرار گرفته، کنترلی ندارد.

     

    افشاگری نوروز پیرامون استفاده از امکانات دولتی برای حمله به سایت نوروز و دیگر سایتهای جنبش سبز، واکنشهایی را به همراه داشت.

     

    در یکی از این واکنش ها، مدیران شرکت "افرانت" در تماس با سایت نوروز خواستار حذف نام و مشخصات این شرکت از متن خبر نوروز شدند و ادعا کردند که افرانت بر آدرس های اینترنتی که به نام این شرکت ثبت شده و در اختیار سازمان تربیت بدنی قرار گرفته، کنترلی ندارد.

     

    سایت نوروز در پاسخ به مسوولان این شرکت از آنها خواست در صورتی که مسوول آدرس های اینترنتی حمله کننده به سایت های جنبش سبز نیستند، در تماسی به سازمانی که مسوولیت آدرسها اینترنتی در اروپا و خاورمیانه را برعهده دارد، نام و مشخصات مسوولان واقعی را به این سازمان معرفی کنند تا سایت نوروز نیز به تبع آن، مشخصات را در اختیار خوانندگان خود قرار دهد.

    مسئولان "افرانت" در تماس مجدد با نوروز، آدرس هاس جدید را در اختیار ما قرار داد:

     

مشخصات شخص معرفی شده جدید به این شرح است

    Person: M.Banaei

    address: Niayesh HW,Seol ST,POE,Tehran,Iran

    e-mail: irib.net@gmail.com

     

    سایت نوروز با اعلام این مشخصات جدید، که هیچ نشانی از سازمان تربیت بدنی در آن وجود ندارد، اعلام می کند که همچنان نام شرکت افرانت به عنوان شرکت مسوول نگهداری آدرس حمله کننده ثبت می شود و این شرکت با تغییر نام کارمند خود به شخص دیگر نمی تواند از مسوولیت قانونی خود در جلوگیری از حمله با استفاده از نشانی هایی اینترنتی که به این شرکت وصل هستند، سرباز زند.

     

    سایت نوروز از شرکت افرانت و دیگر شرکتهای خصوصی این توقع را دارد که در جنگ نابرابری که کودتاچیان با استفاده از امکانات وسیع دولتی علیه سایتهای جنبش سبز در پیش گرفته اند، در کنار مردم سبز ایران قرار بگیرند و تن به خواسته های کودتاچیان ندهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر