۱۳۸۸ آبان ۴, دوشنبه

پزشكيان با اشاره به ادعاي شكايت از موسوي: محاكمه موسوي به مثابه محاكمه انقلاب است

    پزشكيان با اشاره به ادعاي شكايت از موسوي: محاكمه موسوي به مثابه محاكمه انقلاب است

     

    با اقداماتي از اين دست، وحدت ملي و هماهنگي غيرممكن خواهد بود/تنها مانده كه شخصي از هاشمي‌رفسنجاني هم شكايت كند/نظر شخصي برخي نمايندگان، نظر مجموعه مجلس و يا كل نمايندگان نيست.

     

    ایلنا: عضو فراكسيون خط امام(ره) در واكنش به طرح شكايت برخي نمايندگان از ميرحسين موسوي، گفت: اگر قرار باشد اقداماتي اين چنيني ادامه پيدا كند؛ طبيعا وحدت ملي و هماهنگي غيرممكن خواهد بود. اين سخنان در حقيقت ايجاد شكاف با كساني است كه 8 سال نخست وزير و 8 سال رئيس‌جمهور اين كشور بودند. اگر در اين مملكت افراد اين چنيني را بخواهند محاكمه كنند، پس كل انقلاب بايد محاكمه شود.

    مسعود پزشكيان نماينده تبريز، در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اشاره به ادعاهاي مشابهي كه به منظور درخواست براي محاكمه كروبي و خاتمي مطرح مي‌شود، افزود: با اين تفاسير تنها شخصي كه باقي مي‌ماند، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني است. تنها مانده شخصي پيدا شود و بگويد او نيز بايد محاكمه بشود.

    وي در پاسخ به سئوالي كه به برنتابيدن تلاش‌ها براي وحدت اشاره داشت؛ گفت: اين رفتار به خاطر عدم آن شرح صدر است كه خدا به پيامبران و مسلمانان داده. وقتي كه قلب، كوچك و تنگ باشد، نمي‌پذيرد آبي داخلش ريخته شود يا ظرفي در‌ آن قرار گيرد. پذيرش وحدت، قلبي بزرگ مي‌خواهد كه همه آدم‌ها وتفكرات در آن جا گيرد و زودجوش نياورد.

    عضو كميسيون بهداشت و درمان ادامه داد: ظرف وقتي كوچك باشد زودجوش مي‌آورد و آدم‌هايي كوچك نيز به مانند آن ظرف زودجوش آورده و در نتيجه به جاي اين كه مشكل را حل كند آن را وخيم‌تر مي‌كنند.

    پزشكيان در ادامه تصريح كرد: نظر شخصي برخي نمايندگان، نظر مجموعه مجلس و يا كل نمايندگان نيست. در مجلس سلايق و نظرات مختلفي وجود دارد؛ از تند چپ تا تند راست. ولي طريق وسطا است كه مي‌تواند ما را به هدف برساند. اين طرف آن يا آن طرف جريان بودن هر دو غير منطقي است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر