۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

گسترش موج سبز در مدارس سراسر کشور

    گسترش موج سبز در مدارس سراسر کشور

     

    9:31 عصر جمعه، 8 آبان 1388

     

    موزی در بسیاری از مدارس مقطع راهنمایی و متوسطه سراسر کشور برگزار شد . قرار بود دانش آموزان مدارس در این انتخابات به همشاگردیهایشان جهت حضور در شورای دانش آموزی که نامزد انتخابات بودند رای دهند اما اتفاقی جالب در بسیاری از مدارس کشور افتاد که در نوع خود جالب بود.

     

    به گزارش فریاد خرداد، مدرسه راهنمایی امام رضا (ع) وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد یکی از مدارسی بود که در آن انتخابات برگزار شد . انتخاباتی که بهت و تعجب مربیان و مدیران مدرسه را بر انگیخت . 452 نفر از 598 شاگرد این مدرسه که در انتخابات شرکت کرده بودند بجای آنکه به نامزدهای انتخابات در مدرسه شان رای دهند نام میرحسین موسوی را روی برگه های رای نوشته بودند .

     

    در مدارس تهران نیز چنین اتفاقی تکرار شد . میر محمد موسوی از دانش آموزان دبیرستان البرز در تهران یکی از نامزدهای انتخابات دانش آموزی بود . تشابه نام او با میرحسین موسوی باعث شد تا رای اول را به خود اختصاص دهد بطوریکه اختلاف آرای او با نفر دوم بیش از یکصد رای بود .

     

    در دبیرستان شهید نیلفروش زاده اصفهان نیز اتفاق مشابهی افتاد . یکی از دانش آموزان این مدرسه که برای انتخابات داوطلب شده بود رنگ سبز را به عنوان نماد انتخاباتی خود برگزیده بود و همین باعث شد تا او با اختلاف بسیار زیاد از نفرات بعدی خود رای اول را به خود اختصاص دهد .

     

    از برخی مدارس تهران و دیگر مراکز استانها نیز اخبار مشابهی منتشر شد . این اخبار نگرانی مسئولان از گسترش موج سبز به مدارس را موجب شده است . با نزدیک شدن به راهپیمایی سیزده آبان و تدارک جنبش سبز برای حضور در این راهپیمایی ها و احتمال پیوستن دانش آموزان به جنبش مردمی و دانشجویان نیز از دیگر نگرانیهای مسئولان دولتی است . خبرهایی از احتمال تعطیلی مدارس در آستانه راهپیمایی 13 آبان به بهانه جلوگیری از شیوع آنفولانزای نوع A نیز منتشر شده است . از سوی دیگر یکی از فرماندهان سپاه نیز اعلام کرد که برای راهپیمایی 13 آبان درصدد ساماندهی سه میلیون دانش آموز و دانشجوی بسیجی برای حضور در این راهپیمایی هستند .

     

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر