۱۳۸۸ آبان ۵, سه‌شنبه

خبرهایی از اوین- ابطحی با خانواده خود ملاقات کرد

    خبرهایی از اوین- ابطحی با خانواده خود ملاقات کرد

     

    6:35 عصر دوشنبه، 4 آبان 1388

     

    دختر محمد علی ابطحی از ملاقات خانواده با پدرش در روز یکشنبه خبر داد و گفت:«مانند همه زندانیان بند 2 الف اوین، پدرم نیز از یک ماه پیش می تواند هفته‌ای یک بار با خانواده خود ملاقات کند.

     

     به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: ما در روزهای یکشنبه به دیدار وی می رویم و هم سلولی های پدرم روزهای دیگر ملاقات دارند.»فاطمه سادات ابطحی افزود:« او به همراه آقایان رمضان زاده، صفایی فراهانی، عطریان فر و سعید شریعتی در یک مکان نگهداری می شوند و آقایان میردامادی، عرب سرخی و فریدی در مکانی دیگر نگهداری می شوند و آقایان امین زاده و تاجزاده نیز در اتاقی دیگر هستند.»

     

    به گفته دختر این عضو مجمع روحانیون مبارز و مشاور مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری،ابطحی از روحیه بهتری نسبت به قبل برخوردار است.

     

    فاطمه ابطحی افزود: پدرم از شایعاتی که در موردش پخش شده بود مانند این که می گفتند وی در ماه مبارک رمضان هر شب برای افطار به منزل می آمده، ابراز ناراحتی کرد و متاثر شد زیرا او مانند دیگر دوستان در بندش در ماه رمضان یک شب برای مرخصی ساعتی به همراه 3 مامور برای صرف افطار به منزل آمد.

     

    وی ادامه داد:شایعه دیگری که در مورد پدرم مطرح شد این بود که گفته بودند او تنباکوی معسل از خانواده خواسته است و در زندان قلیان به او می دهند و چیزهای عجیب و غریبی از این قبیل. پدرم گفت که بعد از آزادی حتما از رسانه ای که این شایعات را پخش کرده شکایت می کند.در بسیاری موارد شایعه کردند که او آزاد شده است، در حالیکه در یک ماه اخیر تقریبا هر هفته به او و خانواده اش وعده ی آزادی داده اند، ولی تمامی این هفته ها با حسرت دیدار پدر در خانه پایان یافته است.

     

    ابطحی افزوده است: چند هفته است که هر بار قرار است دادگاه تمامی این زندانیان سیاسی برگزار شود، اما تا کنون این امر تحقق نیافته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر