۱۳۸۸ آبان ۷, پنجشنبه

ژیلا بنی یعقوب: هربار زمان ملاقات با همسرم کوتاه تر می‌شود

9:08 عصر پنج‌شنبه، 7 آبان 1388

ژیلا بنی یعقوب: هربار زمان ملاقات با همسرم کوتاه تر می‌شود

 

ژیلا بنی یعقوب؛ همسر بهمن احمدی، روزنامه نگار و تحلیلگر اقتصادی که بیش از 4 ماه است در زندان به سر می برد، درباره آخرین ملاقات با همسرش گفت: تاکنون حتی یکبار هم ملاقات حضوری با بهمن نداشته ام و ملاقات ها به صورت کابینی است. مدت زمان ملاقات های کابینی هم متاسفانه هربار کمتر می شود. بار اول 25 دقیقه، بار دوم 20 دقیقه و آخرین بار 15 دقیقه بود!


به گزارش موج سبز آزادی، بنی یعقوب که او نیز همراه با همسرش بازداشت شده بود و بیش از یکماه است که آزاد شده، در ادامه سخنانش در حالی که نسبت به حضور مامور در کنار زندانی هنگام ملاقات کابینی معترض بود، افزود: این موضوع تنها اختصاص به بهمن ندارد، سایر خانواده ها نیز در زمان ملاقات کابینی مجبورند در حضور یکی از  ماموران با عزیز دربند خود صحبت کنند!

او همچنین گفت: متاسفانه نه تنها اجازه ملاقات حضوری به ما نمی دهند، بلکه حتی به خود زحمت نمی دهند که از ایتدای ملاقات به زندانی یا خانواده او اعلام کنند که مدت ملاقات چه قدر است. هربار درحین صحبت کردن ناگهان نه تنها صدا قطع می شود بلکه بلافاصله پرده سیاهی نیز جلوی شیشه آویزان می شود! و تو می فهمی که پایان ملاقات است! بدین ترتیب نه صدای زندانی ات را می شنوی و نه می توانی او را ببینی و خداحافظی کنی.

او تاکید می کند که همه اینها برای زندانی و خانواده او سخت است.

سرگذشت عجیب پرونده بهمن احمدی

اول گفتند پرونده نیست!، بعد گفتند گردش کار پرونده (نظریه بازجو) نرسیده، الان هم میگویند که پرونده کامل نیست! سبحانی، بازپرس پرونده وقتی پرونده بهمن را دید به من گفت که این چه پرونده ای است؟ این پرونده اصلا به درد نمی خورد!!! من میدانم چه کسی باید بعد از این همه مدت این پرونده را کامل کند؟! و اصولا چرا بعد از 4 ماه نباید پرونده کامل شده باشد؟ درحالی که 2ماه است بازجویی ها از بهمن نیز پایان یافته است.

او در ادامه افزود: بهمن قرار وثیقه دارد، اما با این بهانه ها نمی گذارند برایش وثیقه بگذاریم و من تصور میکنم این روند را تنها برای آزار ما در پیش گرفته اند.

 
نکته تاسف بار در پرونده بهمن احمدی امویی این است که او تنها زندانی است که قرار بازداشت برایش صادر نشده است! این روزنامه نگار 4 ماه است که بدون قرار بازداشت در زندان به سر می برد.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر