۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

تعداد دقیق بازداشت شدگان71 نفر است/ 4 زن به اوین منتقل شدند

    تعداد دقیق بازداشت شدگان71 نفر است/ 4 زن به اوین منتقل شدند

     

    براساس آخرین اخبار دریافتی نوروز، 28 زن و 43 مرد در مراسم دعای کمیل که شب گذشته برگزار شد، بازداشت شده اند. 4 نفر از زنان به نام های سعیده کردی نژاد، محبوبه حقیقی، مریم طباطبایی و مینویی نیز به زندان اوین منتقل شدند.

     

    تعدادی از دستگیر شدگان مراسم دعای کمیل شب گذشته، به زندان اوین منتقل شدند. از جمله این افراد می توان به دکتر محمد کیانوش راد، سعید نورمحمدی، هادی حیدری، محمدحسین خوربک، اسماعیل صحابه، میثم وره چهر، محبوبه حقیقی، محمدامین شیرزاد، ایمان میراب زاده و برادر عبدالله رمضانزاده اشاره کرد.

     

    به گزارش نوروز، همچنین زهرا مجردی و علی میردامادی؛ همسر و فرزند دبیرکل دربند جبهه مشارکت، سکینه کریم زاده؛ همسر عبدالله رمضان زاده، نسیم چالاکی؛ همسر میثم وره چهر، سمیه مهرجو و پویا ع، نسرین اکبری و محدثه مهیمنی؛ همسر و دختر هاشم مهیمنی مدیرکل وزارت کشور و استاندار گلستان در دولت اصلاحات و ساره عظیمی همسر مهدی شیرزاد، فرزانه قاسمی، یاسر معصومی آخرین آزاد شدگان مراسم دیشب هستند.

     

    بنا به گفته یکی از زنان آزاد شده، علاوه بر محبوبه حقیقی، 2نفر دیگر از زنان نیز به اوین منتقل شدند. او که ساعتی پیش آزاد شده به نوروز گفت که مکان نگهداری آنها در خیابان پاستور نبود، بلکه طاهرا ساختمانی در چهارراه ولیعصر و پشت بازار رضا بوده است. وی همچنین گفت که 28 زن تمام این مدت را در اتاقی تقریبا 12 متری به سر برده اند. به گفته او تعداد بازداشتی ها 68 نفر است.

     

    وی همچنین گفت که اکثر زنان بازداشتی آزاد شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر