۱۳۸۸ آبان ۸, جمعه

تغییرات امنیتی و اطلاعاتی در سپاه

تغییرات امنیتی و اطلاعاتی در سپاه

 

شبکه جنبش راه سبز(جرس):پس از تشکیل"سازمان اطلاعات سپاه پاسداران" و انتصاب حسین طائب فرمانده بسیج که از او به عنوان یکی از عوامل سرکوب اعتراضات مردمی در ماه های اخیر نامبرده می شود به عنوان رئیس این سازمان،غلامحسین رمضانی نیز از فرماندهی حفاظت اطلاعات سپاه به سمت بالاتری ارتقا یافت و به عنوان"معاون حفاظت و امنیت" سپاه پاسداران منصوب شد.

 

خبرها از آن حکایت دارد که حسین نجات معاون حفاظت و امنیت سپاه و فرمانده"سپاه ولی امر" نیز از معانت حفاظت و امنیت سپاه به عنوان معاون امنیت داخلی شورای عالی امنیت ملی منصوب می شود.

 

حجت الاسلام حسین طائب و حجت الاسلام غلامحسین رمضانی بخشی از درس طلبگی خود را نزد آیت الله خامنه ای آموخته و از شاگردان رهبر جمهوری اسلامی به شمار می روند.

 

غلامحسین رمضانی پیشتر گذشته سمت هایی چون فرماندهی حفاظت،فرماندهی اطلاعات و فرماندهی حفاظت و اطلاعات نیروی انتظامی را بر عهده داشته است.

 

سازمان دیده بان حقوق بشر ماه گذشته در نامه ای به حجت الاسلام صادق لاریجانی رییس قوه قضاییه خواستار تشکیل"یک کمیته مستقل وبی طرف حقیقت یاب برای شناسایی افرادی که درجریان سرکوب تظاهرکنندگان بعد از انتخابات نقش آمر را داشتند از جمله مشخص شدن نقش حسین طائب فرمانده نیروی مقاومت بسیج، سرداراسماعیل احمدی مقدم فرمانده پلیس، حجت الاسلام غلامحسین رمضانی فرمانده حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران وسعید مرتضوی دادستان تهران"شد.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر