۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

سرگشاده به رهبر عصر یخبندان: تا بهار ما زنده بمان - بابک داد

 

    سرگشاده به رهبر عصر یخبندان: تا بهار ما زنده بمان!

     

    آقای خامنه ای! لطفا" زنده بمانید!

     

    جناب آقای خامنه ای!

    شایعه مرگ شما در هفته قبل در دنیا پیچید که خبری بسیار ناگوار بود و هست! خواهش می کنم دست کم مدتی دیگر زنده بمانید. ما شما را زنده می خواهیم. خیلی طول نمی کشد. سعی کنید زنده بمانید و بهار را و خروش سبز این ملت را ببینید. خروشیدن سبز بهار از دل این زمستان سیاه، خروشی دیدنی است. بخصوص برای شما که اسیر عصر یخبندان هستید و جمود و انجماد تمام وجود شریفتان را فرا گرفته است! زنده بمانید برای دیدن روزی که مردم شما را محاکمه کنند، ولی طبق "قانون اساسی نوین" خود، شما را "اعدام نکنند"! آن روز خواهید دید این ملت، از استبداد سیر شده، ولی خواهان مرگ هیچکس، حتی مرگ شخص شما که سیاهترین استبداد و دیکتاتوری تاریخ ما را به نام خود رقم زده اید، نیستند. زنده بمانید زیرا فردای کشوری که مردمش "سبزی زندگی" را بر سیاه اندیشی ها و سیاه کاریهای شما و یارانتان جایگزین خواهند نمود، حقیقتا" روزی بزرگ و دیدنی است. زنده بمانید و ببینید ما خواهان "مرگ دیکتاتوری و استبداد" در این سرزمین هستیم، اگرچه عادلانه ترین محاکمه تاریخی را برایتان ترتیب خواهیم داد و بر حسب قانونی ملی و متمّدنانه، شما و ایادی تان را مجازات خواهیم کرد.

     

    حضرت آقا!

    این ملت هنوز در حال مداوای زخمهای تن نازنین جوانان خود هستند. خاک گور عزیزانشان هنوز سرد نشده و داغها هنوز تازه اند. زندانها هنوز از بهترین فرزندان این مردم پر است. جوانانی که در زندانهای شما با بدترین و وحشیانه ترین شکنجه ها و تجاوزها، آزار داده شدند تا مجبور شوند بگویند از بیگانگان دستور گرفته اند و یا عوامل و مأموران خارجی بوده اند! حال آنکه اینها بچه های پاک همین سرزمینی هستند که برای شرکت در انتخاباتی که شما به دروغ، منادی عدالت و بیطرفی در آن بودید، وارد صحنه شدند. آقای خامنه ای امیدوارم "شایعه مرگ" شما دروغ باشد و واقعا" فرصت توبه به درگاه خداوندتان را بیابید. هرچند نمی دانم توبه کردن برای شما چقدر کارساز خواهد بود، زیرا مأموران وحشی شما در زندانهایتان کارهایی کرده اند که گمانم توبه شما هم نتواند چاره ای بکند. پاسداران شما با دختران جوان، پسران و حتی مردان و زنان کارهایی کرده اند که در مقابل بیان آنها، حتی "شرم" هم راه گریز می طلبد تا نشنود! از طرفی حقیقتا" نمی دانم شخصی مثل شما، اساسا" خدایی را بنده هستید تا در برابرش "شرم" کنید؟ اصلا" نمی دانم شما چگونه خدایی را می پرستید؟ و نمی دانم خداوند شما، آیا روح بخشش و عطوفتی هم دارد؟ که اگر داشت لابد ذره ای هم به شما می بخشید و چنین دل و جانتان را سیاه نمی ساخت که هیچ هشداری بیدارتان نکند و هیچ توبه ای هم علاج تان نکند. خدای ما که "ضد ولایت فقیه" هم هست، سرشار است از عاشقی و مهر و سبز است و فوق العاده بخشایش گر است.

     

    ما هرگز آرزوی مرگ شما را نداریم و برای سلامتی تان دعا می کنیم تا آن روزهای بزرگ را از دست ندهید، اما بدانید بنا بر همان دینی که شما داعیه اش را دارید، آه مظلومان و نفرین مادران بی شماری به سوی شما روان است و خیلی بعید است از لهیب آن آتش عظیم خلاصی یابید. از طوفان خشم مردم بر علیه شما می ترسم. حتی نزدیک بودن به این لهیب شعله ور هراسناک است. چه رسد که فرد نحیفی چون شما در آن بسوزد.

     

    آقای خامنه ای!

    13 آبان در پیش است. . 13 آبان؛ را که هر سال برای "مبارزه با استکبار جهانی" برگزار می نمودید، امسال مردم به عنوان "روز جهانی مبارزه با استکبار داخلی"؛ یعنی دیکتاتوری حقیر شما به خیابانها می آیند! مناسبتهای بی شماری از محرم، 16 آذر و 22 بهمن و غیره هم در راه است. مردم از هر مناسبتی از مذهبی تا سیاسی و حتی مناسبتهای اجتماعی و فرهنگی استفاده خواهند کرد تا یک پیام ساده را به گوش ثقیل حضرتعالی برسانند: "باید بروید"!

     

    آقای خامنه ای! مردم شما را نمی خواهند. شما مظهر تفرعن، غرور و نخوت فرعونی و فساد به طور مطلق شده اید و مردم ما با هر زبانی این واقعیت را با شما خواهند گفت تا یا خودتان از مسند نامشروع قدرت کنار بروید و قدرت را به ملت بسپارید و یا این فشار میلیونی شما و تاج و تخت نامشروعتان را فروبریزد. در هر صورت شما گریزی ندارید جز اینکه بروید. اما ای کاش زنده بمانید، بهار سبز ما را ببینید و بعد مانند سیاهی زمستان بروید. فقط مدتی زنده بمانید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر