۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

مهدی كروبي و عبدالله نوري به ديدار محمد قوچاني رفتند

مهدی كروبي و عبدالله نوري به ديدار محمد قوچاني رفتند.

 

سلام: قوچاني گفت: اوايل دوران بازداشت خيلي سخت بود چرا كه بازجوها بر اين گمان بودند كه بيانيه هاي آقاي كروبي را من مي نويسم و وقتي به آنها گفتم كه اين بيانيه ها را شخص كروبي مي نويسد اوضاع بهتر شد.

 

وزير كشور دولت اصلاحات و دبيركل حزب اعتماد ملي به ديدار محمد قوچاني رفتند. به گزارش خبرنگار سلام در اين ديدار كه بعد از آزادي قوچاني از زندان صورت پذيرفت،وي توضيحاتي را در خصوص وضعيت زندان بيان كرد. قوچاني گفت:اويل دوران بازداشت خيلي سخت بود چرا كه بازجوها بر اين گمان بودند كه بيانيه هاي آقاي كروبي را من مي‌نويسم و وقتي به آنها گفتم كه اين بيانيه‌ها را شخص كروبي مي نويسد اوضاع بهتر شد.

 

همچنين در اين ديدار مهدي كروبي ضمن ستايش از استقامت قوچاني گفت: بعد از بازداشت شما (قوچاني) آقاي عباس عبدي چندين بار احضار و بازجويي شد به خاطر اينكه فكر مي‌كردند بيانيه‌هاي من را ايشان مي‌نويسد. گفتني است در اين ديدار دكتر يزدي دبيركل نهضت آزادي ايران، محمد توسلي، جواد امام، سعيد شيركوند ، خانواده عبدالله مومني، زيدآبادي و تاجرنيا حضور داشتند. محمد قوچاني بامداد جمعه، هشتم آبانماه بعد از تحمل 131 روز زندان با قرار وثيقه آزاد شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر