۱۳۸۸ آبان ۳, یکشنبه

يك فرد مسلح به سلاح سرد در جريان حمله به مهدي كروبي

 

    عصرايران نوشت: يك فرد مسلح به سلاح سرد در جريان حمله به مهدي كروبي بازداشت شد

     

    يك منبع آگاه با اعلام اين خبر گفت:‌ در جريان بازديد كروبي از نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها كه منجر به وقوع ناآرامي هايي در اين نمايشگاه شد،‌ نيروهاي امنيتي كه با لباس شخصي در مصلي حضور داشتند،‌ نقش مؤثري در حفاظت از كروبي و جلوگيري از دامنه دارتر شدن تنش ها داشتند.

     

    وي گفت: نيروهاي امنيتي در گيرودار تجمع بعد از ظهر جمعه در نمايشگاه كه دو گروه مخالف عليه همديگر شعار مي دادند ، فردي را مشاهده كردند كه با يك چاقو به سمت كروبي مي رفته است كه بلافاصله او را دستگير مي كنند و در همان محل نمايشگاه از وي بازجويي مي كنند.

     

    وي تصريح كرد كه فرد چاقو به دست، ‌از اعضاي يكي از رسانه هاي حاضر در نمايشگاه بوده كه در طول نمايشگاه در غرفه اين رسانه حضور داشته است و احتمال مي رود آزاد شود.

     

    وي همچنين از اقدامات عجيب برخي افراد در اين جريان خبر داد و گفت: پس از آن كه بر اثر ازدحام جمعيت، ‌برخي غرفه ها آسيب ديد، ‌يكي از مهاجمان را ديدم كه ميله جداشده از غرفه را محكم بر روي زمين مي زد و مي كشيد و وقتي از او سوال شد چكار مي كني؟‌ گفت:"‌دارم تيزش مي كنم كه بزنم به كروبي!" كه البته با ممانعت مواجه شد.

     

    وي در پايان با اشاره به اشراف امنيتي بر حوادث اين چنيني گفت: ‌براي نيروهاي امنيتي، آنچه مهم است،‌ حفظ امنيت و برقراري نظم است و در اين ميان فرقي بين جريان هاي سياسي وجود ندارد كما اينكه در جريان وقايع امروز، ‌اين نيرو نقش مؤثري در جلوگيري از حملات فيزيكي عليه كروبي داشتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر