۱۳۹۰ خرداد ۲۳, دوشنبه

لحظه به لحظه از 22 خرداد / درگيري هاي پراکنده در ميدان وليعصر

 لحظه به لحظه از 22 خرداد

 

**  کاروان های موتور سوار نیروهای سرکوب و لباس شخصی در دسته های ۶۰ تا ۵۰ دستگاه موتور به بالا به طور مداوم اقدام به حرکت در خیابان ولی عصر به سمت میدان ونک ، هم اکنون ترافیک شدید در این محدوده گزارش شده.

به گزارش يكي از شاهدان ماموران دختري را كه عكس موسوي را در بك گراند موبايلش گذاشته بود بازداشت كردند.

 

**  حضور مردم در تقاطع مطهری-ولی عصر به سمت ونک، پرشمارتر از نقاط پایین تر خیایان ولی عصر تهران گزارش می شود.مردم در سکوت کامل در حال راهیپمایی هستند .

به گزارش خبرنگاران کلمه، هرچه به میدان ونک نزدیک تر می شوید بر حضور مردم افزوده می شود.در لحظه تنظیم خبر (۱۸:۴۵)حضور مردم در خیایان ولی عصر – پارک ساعی قابل توجه تر از سایر نقاط این خیایان بوده است.

گزارش های تایید نشده از درگیری پراکنده مردم با نیروهای گارد در میدان ولی عصر خبر می دهد.

 

**  پی فرارسیدن دومین سالگرد انتخابات جنجالی ریاست جمهوری در ایران نیروهای امنیتی متشکل از سپاه، نیروی انتظامی و لباس شخصی از صبح امروز در نقاط مختلف شهر تهران حضور چشم گیری داشتند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، نیروهای امنیتی در میادین اصلی شهر تهران حضور چشم گیری داشته و با برخورد خشن و توهین آمیز با رهگذران از ایستادن ایشان جلوگیری میکنند.

شاهدان عینی به گزارشگر هرانا گفتند در چهار ولیعصر نیروهای امنیتی با ضرب و شتم یک جوان را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

 

**  مشهد: ماموران در میدام فلسطین جمع شدند. از صبح سراه راهنمایی تحت نظر نیروهای سپاه است. میدان پارک لباس شخصی ها درون ماشین های شخص در حاشیه پیاده رو ساعت 18 :میدان فلسطین تا سه راه راهنمایی مملو مامور اما هنوز خبری نیست.




--
**********
اعتصاب غذای زندانیان سیاسی را فراموش نکنیم!
همگی مهیای خرداد پر حادثه شویم
سبز مي مانيم، تا هميشه
همراه شو عزیز


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر