۱۳۹۰ تیر ۳, جمعه

بیانیه جنبش سبز تبریز در حمایت از زندانیان اعتصاب کننده در زندان اوین

بیانیه جنبش سبز تبریز در حمایت از زندانیان اعتصاب کننده در زندان اوین

ندای سبز آزادی: جمعی از فعالین جنبش سبز در تبریز با صدور بیانیه ای حمایت خود را از دوازده زندانی سیاسی اعتصاب کننده در زندان اوین اعلام کردند.

متن کامل این بیانیه که در اختیار ندای سبز آزادی قرار گرفته است به شرح ذیل است:

 

بنام خدا

بِالْحَقِّ اِنَّهُمْ فِتْیَةٌ آمَنوا بِرَبِّهِمْ وَ زِدْناهُمْ هُدىً"کهف 13 "

زندانیان سرافراز ؛ اعتصاب کنندگان غذا دربند 350 اوین

تاریخ پرفراز و نشیب ایران زمین یادآور دلاوریها و از جان گذشتگیهای جوانمردان پاکباخته و بااخلاص فراوانی است که درهربرهه از زمان مشعلدار راه آزادی و رهائی انسانها از سلطه جباران ومستبدان ، و زبان گویای ستمدیدگیها و مظلومیت ملت خود و رسواگر استبدادطلبان و حاکمیت های اقتدارگر و عوامفریب بوده اند.

شما دلاورمردان مقاوم و آزادگان دربند 350 زندان اوین با اعتصاب غذای خود صدای مظلومیت ملت بزرگ و ستمدیده خود را به سمع جهانیان رساندید که همه حق طلبان و آزادیخواهان در برابر شهامت و پایداری شما سر تعظیم فرود آورده و دلهای خداجویان را با شما همسو نموده است .

آری شما در پیام رسانی مظلومیت و شهادت هاله سحابی وهدی صابر ( آن اسوه های اخلاص و پایداری ) موفق بوده و رسالت زینبی تان را به نحو احسن ادا کردید ولی شما سرمایه های های گرانبهای این ملتید و وجود شما بزرگواران

برای آینده جنبش سرافراز سبز بسیار ضروری و با ارزش است.

با تجلیل و ارج نهادن به پایداری و اخلاص شما , درمقابل عظمت و بزرگواریتان در این تظلم خواهی  سر تعظیم فرود آورده و از صمیم قلب از شما می خواهیم که به اعتصاب غذای خود پایان داده و با حفظ وجود خود , دل تک تک آحاد ملت آزادیخواه و بزرگوار ایران و خانواده های سرافراز شهدا و زندانیان سیاسی را شاد کنید.

جمعی از فعالین جنبش سبز تبریز

--
**********
اعتصاب غذای زندانیان سیاسی برای هدی صابر را فراموش نکنیم!
سال نود سال آگاهی تا رهایی
سبز مي مانيم، تا هميشه
همراه شو عزیز


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر