۱۳۹۰ تیر ۱, چهارشنبه

فراخوان تکبیر در حمایت از زندانیان بند ۳۵۰؛ چهارشنبه ۱۰ شب

درخواست شورای هماهنگی راه سبز برای پایان اعتصاب غذا زندانیان؛ فراخوان تکبیر در حمایت از زندانیان بند ۳۵۰؛ چهارشنبه ۱۰ شب

شورای هماهنگی راه سبز امید در بیانیه ای خطاب به ۱۲ زندانی اعتصاب کننده در اوین با تاکید بر اینکه ندای حق خواهی شما به گوش ملت رسیده است از آنان خواست که به اعتصاب غذای خود خاتمه دهند.

متن کامل این بیانیه که به گزارش کلمه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به افتخارآفرینان ملت ایران

عزیزان گرانمایه!

اگر خودکامگان صدای اعتراضتان را نشنیدند، مردم شریف و آگاهی که شما به پاس پاسداشت از حقوقشان در بند شده اید، شنیدند. شما سرمایه ها و امیدهای مردم ما هستید، همانطور که هاله و هدی بودند. انسان های شریفی که از آسودگی زندگی ذلت بار چشم پوشیدید و با قامتی استوار در راه احقاق حقوق حقة ملت ایستاده اید. حاکمیت نشان داده که در راه حفظ قدرت خویش حرمت هیچ حریمی را نگه نمی دارد و جان انسان ها را بی مقدار می شمرد.

ملت قدردان ایران، ندای حق خواهی شما را شنید و از شما می خواهد به اعتصاب غذای خود خاتمه دهید. مردم ما به پاس حرکت قهرمانانه ی شما دوازده قهرمان و به یاد هاله و هدی چهارشنبه اول تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ شب ندای تکبیر خود را بام ها سرخواهند داد تا همراهی شان را به گوش شما و شهیدان راه آزادی برسانند.

شورای هماهنگی راه سبز امید

۳۱ خرداد ۱۳۹۰


--
**********
اعتصاب غذای زندانیان سیاسی برای هدی صابر را فراموش نکنیم!
سال نود سال آگاهی تا رهایی
سبز مي مانيم، تا هميشه
همراه شو عزیز


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر