۱۳۹۰ تیر ۱, چهارشنبه

اطلاعیه جبهه مشارکت ایران اسلامی در حمایت از زندانیان سیاسی اعتصاب غذا کننده و درخواست شکستن اعتصاب

اطلاعیه جبهه مشارکت ایران اسلامی در حمایت از زندانیان سیاسی اعتصاب غذا کننده و درخواست شکستن اعتصاب


جبهه مشارکت ایران اسلامی در حمایت از زندانیان سیاسی اعتصاب غذا کننده و درخواست شکستن اعتصاب اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:

آزادگان در بند، زندانیان سیاسی سرافراز بند 350 زندان اوین

برای همه ما عمق اندوه شما در شهادت مظلومانه هاله سحابی و هدی صابر قابل درک است همانگونه که ملت ما نه فقط داغدار آنها است بلکه سوگوار مرگ شرافت و مردانگی در وجود کسانی است که اگر دین ندارند ، آزاده هم نیستند ! ما شهادت می دهیم که شما اسوه های حق طبلی و مظلومیت رسالت خود را به تمامی انجام داده اید و دیگر نباید با جسم نحیف خود متحمل رنج بیشتر شوید بلکه باید جان سترگ خود را برای روزهایی که چندان دیر نیست به پرواز در آورید. ما به این کلام معصوم باور عمیق داریم که روز پاسخگویی ظالمان بسیار دردناک تر از روزی است که بر مظلومان رفته است.

جبهه مشارکت ایران اسلامی در برابر این همه فداکاری زندانیان سیاسی و خانواده انها سر تعظیم فرود می آورد و از عزیزانی که دست به اعتصاب غذا زده اند چون همیشه می خواهد به این اقدام پایان دهند و نیز از قوه قضاییه که مسئول همه این حوادث تلخ است می خواهد تا دیر نشده است به این همه ظلم پایان دهد و با آزاد کردن همه زندانیان سیاسی بخش مهمی از ماموریت نماینده حقوق بشر سازمان ملل را که بی تردید در برابر آن تسلیم خواهند شد بلاموضوع کند.

جبهه مشارکت ایران اسلامی

30 خرداد 1390

--
**********
اعتصاب غذای زندانیان سیاسی برای هدی صابر را فراموش نکنیم!
سال نود سال آگاهی تا رهایی
سبز مي مانيم، تا هميشه
همراه شو عزیز


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر