۱۳۹۰ خرداد ۱۸, چهارشنبه

می‌خواهند منابع نظارت‌ناپذیر شرکت ملی نفت را برای تبلیغات انتخاباتی هزینه کنند

نماینده خوی: می‌خواهند منابع نظارت‌ناپذیر شرکت ملی نفت را برای تبلیغات انتخاباتی هزینه کنند

Posted: 07 Jun 2011 03:14 AM PDT

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه عدم وجود اساسنامه برای شرکت ملی نفت‌، منابع مالی این شرکت را نظارت ناپذیر کرده است، گفت: نظارت ناپذیری این درآمدها احتمال انحراف آن به سمت منبع مالی اصلی تبلیغات انتخاباتی گروه‌های مشکوک را فراهم می‌کند.

موید حسینی صدر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به احتمال تبدیل درآمدهای شرکت ملی نفت به منبع مالی مهم تبلیغات انتخاباتی برخی جریان های مشکوک سیاسی اظهار داشت: شورای نگهبان باید نظارت دقیق تری بر منابع مالی نامزد های انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تبلیغات زود هنگام انتخاباتی داشته باشد.

نماینده خوی با تاکید بر اینکه عدم وجود اساسنامه برای شرکت ملی نفت، منابع مالی این شرکت را نظارت نا پذیر کرده است، افزود : جریان های مشکوکی در تلاش هستند با استفاده از برخی منابع مالی دولتی افراد فاقد صلاحیتی را که پشتوانه مردمی ندارند با صرف هزینه های کلان به صورت بادکنکی بالا بیاورند و وارد روند رقابت های انتخاباتی کنند.

حسینی صدر با تاکید بر وظیفه سنگین نهادهای نظارتی در جریان انتخابات تصریح کرد: وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی کل کشور باید عملکرد وزارتخانه ها و شرکت های دولتی در اختصاص منابع مالی به جریان های مشکوک در روند تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی را با دقت زیر نظر داشته باشند.

موید حسینی صدر در بخش دیگری از این گفتگو با تاکید بر اینکه علی آبادی گزینه نهایی وزارت نفت یا وزارت انرژی نخواهد بود افزود: گزینه دولت برای وزارت نفت باید فردی با سابقه و اطلاعات و تحصیلات مرتبط با این وزارتخانه باشد بنابراین علی آبادی گزینه نهایی دولت برای این وزارتخانه یا وزارت ادغامی انرژی نخواهد بود و تنها برای مدت کوتاهی اداره این وزارتخانه را عهده دار است.


--
***** قرارمان بیست و دوم خرداد در راهپیمائی سکوت *****
اعتصاب غذای زندانیان سیاسی را فراموش نکنیم!
همگی مهیای خرداد پر حادثه شویم
سبز مي مانيم، تا هميشه
همراه شو عزیز


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر