۱۳۹۰ تیر ۳, جمعه

ابراز نگرانی از وضعیت مصطفی تاج زاده

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via تحول سبز by Editor01 on 6/23/11

تحول سبز: خانواده سید مصطفی تاج زاده هنوز از محل نگهداری وی بی اطلاع هستند.

به گزارش تحول سبز، مصطفی تاج زاده که برای ۵ روز به مرخصی آمده بود در حالی به زندان بازگردانده شد که روز پیش از بازگشت به علت ضعف جسمی زیر سرم بود. وی که از ۷ ماه پیش و در اعتراض به برخوردهای غیرقانونی صورت گرفته روزه دار بوده است پیش از بازگشت به زندان نیز اعلام کرده بود که در صورت عدم انتقال به بند ۳۵۰ و استمرار نگهداری در شبه انفرادی ایزوله روزه های اعتراضی خود را از سر خواهد گرفت. خواسته های وی برای پایان دادن به روزه های اعتراضی، برخورداری از حقوق عادی یک زندانی مانند ملاقات و تماس های تلفنی منظم، انتقال به بند عمومی و دسترسی به حداقل امکانات پزشکی مورد نیاز عنوان شده است.

این در حالی است که به گفته پزشکان تاج زاده به دلیل روزه داری مداوم به شدت ضعیف شده است و به دلیل آرتروز شدید گردن که باعث فشار بر روی نخاع وی شده است نیاز فوری به انجام فیزیوتراپی مستمر دارد که مسئولین پرونده وی تا کنون پاسخ روشنی به این درخواست نداده اند.

انتقال غیرقانونی تاجزاده به شبه انفرادی ایزوله در حالی است که طبق قانون وی بایستی برای گذراندن ۶ سال مدت محکومیت خود مانند دیگر زندانیان سیاسی به بند ۳۵۰ اوین منتقل شود که این امر تا به حال محقق نشده است و مسئولین زندان به شدت تحت فشار هستندتا از تماس وی با دیگر زندانیان سیاسی و عادی جلوگیری نمایند.


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر