۱۳۹۰ تیر ۷, سه‌شنبه

پایان اعتصاب غذای زندانیان رجایی شهر

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 


جرس: زندانیان اعتصاب کننده در رجایی شهر کرج امروز به اعتصاب غذای خود پایان دادند.


به گزارش کلمه، ۶ زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج که از روز پنج شنبه در حمایت از زندانیان بند ۳۵۰ اوین دست به اعتصاب غذا زده بودند، امروز و پس از صدور بیانیه ی ۱۲ زندانی اوین اعتصاب خود را شکستند.

کیوان صمیمی، عیسی سحر خیز، مسعود باستانی، علی عجمی، جعفر اقدامی و حشمت الله طبرزدی شش زندانی سیاسی رجایی شهر کرج هستند که اعلام کرده بودند تا زمانی که همراهانشان در بند ۳۵۰ اوین در اعتصاب غذا هستند با آنان همراه خواهند بود و اعتصاب می کنند.
 

بر اساس اخبار و گزارش ها در این مدت عیسی سحر خیز و مسعود باستانی راهی بهداری زندان شدند که باستانی یک شب را نیز در بهداری گذرانده بود.

لازم به ذکر است که ۱۲ زندانی سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین در اعتراض به جان باختن هدی صابر و هاله سحابی از روز شنبه دست به اعتصاب غذای نامحدود زده بودند. خانواده های این زندانیان گفته بودند که این زندانیان خواهان معرفی و مجازات عاملان قتل هدی صابر و هاله سحابی هستند و مسولان باید به این خواسته توجه کرده و از رخداد فاجعه ای دیگر جلوگیری کنند.


روز گذشته اعتصاب کنندگان اوین با صدور بیانیه ای ضمن اعلام پایان اعتصاب غذای خود نوشته اند: اکنون ما اعتصاب کنندگان در پاسخ به پیام های محبت آمیز و ضمن ابراز احترام و تشکر از ایشان، اعلام می داریم که شب یکشنبه ۵ تیرماه ۱۳۹۰ به اعتصاب غذای خود پایان داده ایم. بدون شک این پایانی بر اعتراض های مدنی نسبت به نقض حقوق بشر و مظالم صورت گرفته نخواهد بود و اعتراض مردم سبز ایران تا دستیابی کامل به حقوق و آزادی های فردی و اجتماعی خود ادامه خواهد داشت
 


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر