۱۳۹۰ تیر ۳, جمعه

آرش حجازی: از شهادتی که درباره قاتل ندا آقاسلطان دادم هرگز پشیمان نیستم

آرش حجازی: از شهادتی که درباره قاتل ندا آقاسلطان دادم هرگز پشیمان نیستم

آرش حجازی، شاهد قتل ندا آقاسلطان در دومین سالگرد درگذشت ندا گفته است که از اینکه نسبت به قتل او شهادت داده اصلا پشيمان نشده و اگر به دو سال پيش بازگردد، باز هم همين کار را خواهد کرد.

آقای حجازی در گفتگو با رادیو فردا گفته است: اگر برگردم به دو سال پيش باز هم همين کار را می کنم و تمام هزينه هايی که در اين دو سال پرداختم دوباره با کمال ميل می پردازم. خيلی متاسفم که شهود ديگر قدم جلو نگذاشتند در اين جنايت و موارد مشابه و بر خونی که بی گناه در برابر چشمانشان ريخته شد شهادت ندادند.

آرش حجازی، یکی از شاهدان قتل ندا آقاسلطان بود که در آخرین لحظات زندگی ندا، تلاش کرد تا او را نجات دهد.

با وجود آنکه هنگام کشته شدن ندا آقاسلطان ده‌ها نفر در اطراف او شاهد این جنایت بودند تنها شاهدی که توانست مشاهدات خود را مطرح کند، آرش حجازی بود که پس از چند روز از ایران خارج شد و در لندن مشاهدات خود را با رسانه‌ها در میان گذاشت.

آقای حجازی در گفتگوی خود تاکید کرده است: «اين مسئوليت سنگينی است که سرنوشت در برابر ما قرار می دهد و هر انسانی در زندگی به جايی می رسد در يک لحظه که بايد مسيرش را انتخاب کند و ثابت کند به شعارهايی که داده و ادعاهايی که داشته اعتقاد دارد و به آن متعهد است يا فقط شعار بوده است.»

وی در ادامه افزوده است: «انتخاب در آن لحظه تمام مسير آينده زندگی را تعيين می کند. من بعد از شهادت در اين مورد هزينه های زيادی پرداختم و می توانست بدتر از اين هم بشود، ولی حداقل شب که می خوابم با آرامش خاطر می خوابم و می گويم کاری را که می توانستم انجام دادم. من وظيفه خود را انجام دادم و باز هم انجام خواهم داد و آرامش وجدان دارم و فکر می کنم قيمت آرامش وجدان برای انسان از هر چيزی در زندگی بالاتر است.»


--
**********
اعتصاب غذای زندانیان سیاسی برای هدی صابر را فراموش نکنیم!
سال نود سال آگاهی تا رهایی
سبز مي مانيم، تا هميشه
همراه شو عزیز


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر