۱۳۹۰ تیر ۱, چهارشنبه

دیدار محرمانه لاریجانی با برخی اصلاح‌طلبان درباره انتخابات

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via .: سحام نيوز :. by irani on 6/22/11

یک منبع آگاه به ایلنا خبر از دیدار محرمانه علی لاریجانی با یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم و بحث و تبادل نظر با وی در خصوص انتخابات آینده مجلس

داد.

به گزارش ایلنا، حدود یک ماه قبل جلسه‌ای در دفتر رئیس مجلس با حضور آقای زمانی مشاور دکتر لاریجانی تشکیل شده و آقای لاریجانی از این نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم خواست تا افراد معتدل و سرشناس جناح اصلاحات برای انتخابات مجلس نهم کاندیدا شوند. تلاش رئیس مجلس برای برگزاری این جلسات با نمایندگان جریان اصلاح طلب ادامه دارد.

این منبع آگاه ادامه داد: آقای لاریجانی در این دیدار از عملکرد مجلس هشتم انتقاد کرده و گفته است که باید مجلس آینده از افراد معتدل و باتجربه دو جناح تشکیل شود تا مشکلات کنونی پیش نیاید.

وی افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین قول داد تا برای تایید صلاحیت افراد معتدل جریان اصلاح‌طلب با شورای نگهبان رایزنی کند و گفت که به احتمال زیاد، شورای نگهبان نیز این افراد را ردصلاحیت نخواهد کرد.

به گفته این منبع موثق افرادی که با آنها تماس گرفته شده معتقدند که این موضوع نوعی سیاسی کاری از سوی رئیس مجلس برای سنجیدن فضای حاکم بر اردوگاه اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات آینده مجلس تعبیر شده است.


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر