آخرین تجمع مادران عزادار بدون خشونت برگزار شد
مادران برای فراموش نشدن خون پاک فرزندان شان هر هفته به پارک می روند و نیروی انتظامی برای متفرق کردن مادران، نه تنها از گاز اشک آور استفاده نکرده بلکه با این حرکت مدنی و مسالمت آمیز بخصوص در هفته های اخیر همکاری داشته است.
حدود 150 نفر از مادران برای یادآوری خواسته های شان که آزادی زندانیان عقیدتی و مجازات آمران کشتار فرزندان شان است مطابق هر هفته از ساعت 5 تا 6 بعدازظهر روز شنبه 25 مهرماه 88 در کنار آب نمای پارک لاله تجمع و سپس با در دست داشتن شمع هایی به یاد عزیزانشان دور تا دور آب نما راهپیمایی کردند و با یک دقیقه سکوت و سر دادن سه بار الله اکبر برنامه پایان یافت.
به گزارش وبلاگ مادران عزادار، این هفته برای حمایت از مادران داغدار و عزادار تعدادی از هنرمندان تئاتر و سینما، نویسندگان و تعدادی از فعالان جنبش زنان نیز حضور داشتند.
لازم به ذکر است این هفته تعدادی عکاس و فیلمبردار با دوربین های حرفه ای از فاصله دور از مادران عکس و فیلم تهیه می کردند و نیروی انتظامی نیز هیچ ممانعتی به عمل نیاورد در صورتی که هفته گذشته دو نفر از آقایان که با خانواده به پارک آمده بودند و با موبایل شان از مادران عکس می گرفتند بازداشت شدند که با وساطت و پیگیری مادران آزاد شدند .
در پایان به اطلاع می رساند خبر سایت سلام از تجمع مادران کذب است.
مادران برای فراموش نشدن خون پاک فرزندان شان هر هفته به پارک می روند و نیروی انتظامی برای متفرق کردن مادران، نه تنها از گاز اشک آور استفاده نکرده بلکه با این حرکت مدنی و مسالمت آمیز بخصوص در هفته های اخیر همکاری داشته و با مادران با احترام برخورد نموده است به طوریکه برنامه به طور کامل به مدت یکساعت اجرا شده است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر