۱۳۸۸ مهر ۲۷, دوشنبه

آخرین تجمع مادران عزادار بدون خشونت برگزار شد

    آخرین تجمع مادران عزادار بدون خشونت برگزار شد

     

    مادران برای فراموش نشدن خون پاک فرزندان شان هر هفته به پارک می روند و نیروی انتظامی برای متفرق کردن مادران، نه تنها از گاز اشک آور استفاده نکرده بلکه با این حرکت مدنی و مسالمت آمیز بخصوص در هفته های اخیر همکاری داشته است.

     

حدود 150 نفر از مادران برای یادآوری خواسته های شان که آزادی زندانیان عقیدتی و مجازات آمران کشتار فرزندان شان است مطابق هر هفته از ساعت 5 تا 6 بعدازظهر روز شنبه 25 مهرماه 88 در کنار آب نمای پارک لاله تجمع و سپس با در دست داشتن شمع هایی به یاد عزیزانشان دور تا دور آب نما راهپیمایی کردند و با یک دقیقه سکوت و سر دادن سه بار الله اکبر برنامه پایان یافت.
 
به گزارش وبلاگ مادران عزادار، این هفته برای حمایت از مادران داغدار و عزادار تعدادی از هنرمندان تئاتر و سینما، نویسندگان و تعدادی از فعالان جنبش زنان نیز حضور داشتند.
 
لازم به ذکر است این هفته تعدادی عکاس و فیلمبردار با دوربین های حرفه ای از فاصله دور از مادران عکس و فیلم تهیه می کردند و نیروی انتظامی نیز هیچ ممانعتی به عمل نیاورد در صورتی که هفته گذشته دو نفر از آقایان که با خانواده به پارک آمده بودند و با موبایل شان از مادران عکس می گرفتند بازداشت شدند که با وساطت و پیگیری مادران آزاد شدند .
 
در پایان به اطلاع می رساند خبر سایت سلام از تجمع مادران کذب است.
 
مادران برای فراموش نشدن خون پاک فرزندان شان هر هفته به پارک می روند و نیروی انتظامی برای متفرق کردن مادران، نه تنها از گاز اشک آور استفاده نکرده بلکه با این حرکت مدنی و مسالمت آمیز بخصوص در هفته های اخیر همکاری داشته و با مادران با احترام برخورد نموده است به طوریکه برنامه به طور کامل به مدت یکساعت اجرا شده است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر