۱۳۹۰ خرداد ۶, جمعه

تهدید سایت حامی دولت به افشای ارتباط چهره های سیاسی با عباس غفاری

تهدید سایت حامی دولت به افشای ارتباط چهره های سیاسی با عباس غفاری

خبرنگاران سبز/جامعه:

سايت «يکشنبه» يکی ديگر از سايت های زنجيره ای حامی دولت پس از انتشار گزارش جوان آنلاين در ماجرای عباس غفاری حاميان رهبری را تهديد کرد که در صورت ادامه روند تخريبی صورت گرفته با شخص رحيم مشايی که صرفا ابزاری برای ضربه زدن به دولت است، يکشنبه اسناد ارتباط عباس غفاری با برخی چهره های سياسی مطرح کشور را منتشر خواهد کرد تا ابزاری بودن برخوردهای اخير مشخص شود.

نويسنده وب سايت «يکشنبه» از مخالفان دولت که با آب و تاب، پيگير ارتباطات غفاری هستند پرسيد، چرا در دولت های گذشته اين گونه ارتباطات حساسيت برانگيز نشده بود و اکنون وی بازداشت و ... اينگونه مورد حمله قرار می گيرد؟

پيشتر روزنامه جوان آنلاين گفته بود: «عباس غفاری از طريق آغشته کردن قرآن به نجاست به قدرت شيطانی دست پيدا کرده و از اين طريق اعمال شنيع و غير اخلاقی خود را دنبال می کرده است.» برخی از کسانی که مورد تجاوز وی قرار گرفته اند، تصريح کرده‌اند که آنان به ناگاه و بدون داشتن اختيار به مسيری هدايت‌شده و با رجوع به منزل نام‌برده خود را در اختيار وی قرار می‌دادند. گفته می‌شود تاکنون ۳۶۰ فقره تجاوز در پرونده وی ثبت شده است.»«عباس غفاری از طريق آغشته کردن قرآن به نجاست به قدرت شيطانی دست پيدا کرده و از اين طريق اعمال شنيع و غير اخلاقی خود را دنبال می کرده است.»


--
همگی مهیای خرداد پر حادثه شویم
سبز مي مانيم، تا هميشه
همراه شو عزیز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر