۱۳۹۰ خرداد ۶, جمعه

خبر سازی جعلی و موهن برای تطهیر کارنامه حاکمان

خبر سازی جعلی و موهن برای تطهیر کارنامه حاکمان

تکذیب دروغ پردازی اقتدارگرایان درباره میر محصور جنبش سبز؛ هیچ تغییری در وضعیت حصر رخ نداده

کلمه: در آستانه صدمین روز بازداشت خانگی مهدی کروبی، میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و فاطمه کروبی، و در حالی که فعالان سیاسی و حوزوی تلاش‌های تازه‌ای را برای متقاعد کردن حاکمیت به پایان این برخوردهای – به گفته مراجع – غیر شرعی و غیر قانونی آغاز کرده‌اند، رسانه‌های وابسته به امپراتوری دروغ بار دیگر به دروغ‌پردازی و خبرسازی روی آورده‌اند تا چهره این دو رهبر جنبش سبز و همسران همفکر و همراه آنها را تخریب کنند.

دیروز جهان نیوز سایت خبری متعلق به علیرضا زاکانی، نماینده مجلس وابسته به جریان مدعی نمایندگی انحصاری اخلاق و اسلام و اصول و … ، با انتشار خبری پر از بی‌اخلاقی و بی‌ادبی، ادعاهای زشت و واژه‌های ناروایی را علیه موسوی و کروبی و همسران آنها منتشر کرد که مشاهده آن، چیزی جز تأسف و شرمندگی از انحطاط اخلاقی جریان ولایتمدار! باقی نمی‌گذارد.

به گزارش کلمه، دروغ‌پردازی‌ها علیه شیخ و میر محصور با ذکر جزئیات مبهم و موهوم در حالی بار دیگر آغاز شده که نزدیک‌ترین افراد به این همراهان سبز ملت، از وضعیت دقیق آنها بی‌خبرند و «کلمه» لازم می‌داند که تاکید کند مهندس موسوی غیر از معدود مواردی که اخبار آن منتشر شده، هیچ ملاقاتی با خانواده خود نداشته است.

 

بر اساس اخبار قطعی که در اختیار کلمه قرار گرفته، هیچ تغییری در وضعیت حصر و بازداشت خانگی مهندس موسوی و دکتر رهنورد ایجاد نشده و میرحسین و رهنورد غیر از ملاقاتی که پیش از عید با یکی از دخترانشان و بعد از عید با یکی دیگر از دختران داشته‌اند، هیچ ملاقات دیگری نداشته‌اند و تماس‌های تلفنی آنها نیز در این مدت، بسیار محدود بوده است. همچنین آنها امکان حضور در مراسم چهلمین روز درگذشت میر اسماعیل موسوی را نیز نیافته‌اند و حتی برای امور شخصی و خانوادگی خود نیز از خروجشان از منزل، ممانعت می‌شود.

عجیب است که ۱۰۰ روز از این بازداشت‌های غیر قانونی گذشته و به جای اینکه دستگاه امنیتی و قضایی درباره مستند قانونی و توجیه شرعی و اخلاقی این رفتار توضیح دهد، تریبون‌های سخن‌پراکنی وابسته به خود را جلو می‌اندازد تا با تنظیم خبرهای رسوا، پاسخگو نبودن  دستگاه قضایی و متصدیان امر درباره برخورد با این دو چهره ملی را تحت‌الشعاع قرار دهد؛ آن هم در شرایطی که موسوی و رهنورد و شیخ مهدی و فاطمه کروبی هیچ امکانی برای دفاع از خود و تکذیب دروغ‌پردازی‌ها ندارند و در شرایط ایزوله کامل اطلاعاتی و ارتباطی به سر می‌برند.

مسئولان امر به مردم که پاسخگو نیستند؛ لااقل بد نیست کمی با خود بیندیشند که آیا خبرپراکنی درباره زندگی اشخاصی که به جرم انتقاد و مخالفت، زندانی نظام هستند، رواست؟ و آیا صرف اینکه آنها اسیر سربازان  مدعی ولایت هستند، مجوزی می‌شود که هر دروغ و جفا و بی‌اخلاقی و بی‌مروتی در حق آنها روا داشته شود؟

جهان نیوز سایت خبری زاکانی دیروز در خبری پر از طعنه و بی ادبی و با داستان سرایی درباره زندگی خصوصی میرحسین  مدعی شده بود آنها دیدارهای منظمی با  خانواده دارند. به  نظر می رسد این دروغ پراکنی ها در راستای تاریخ سازی جعلی است تا بد نامی این  اعمال در کارنامه حاکمان  کنونی باقی نماند.

--
همگی مهیای خرداد پر حادثه شویم
سبز مي مانيم، تا هميشه
همراه شو عزیز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر