۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۱, شنبه

فرمانده سپاه تهران: تنها نگرانی، پیوند معترضان انتخاباتی با جریان انحرافی است

فرمانده سپاه تهران: تنها نگرانی، پیوند معترضان انتخاباتی با جریان انحرافی است

جــرس: فرمانده سپاه موسوم به سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ می گوید "نیروهای بسیج خود را برای انجام یک اقدام پیشگیرانه آماده می کنند و دشمنان انقلاب و سران جریان انحرافی باید بدانند که بسیجیان در صحنه حضور دارند."

به گزراش خبرآنلاین، سرتیپ حسین همدانی، همزمان با همایش و مانوری تحت عنوان «فاطمیون»، در پاسخ به این سوال که "آیا همزمانی برگزاری این رزمایش با تحرکات جریان انحرافی (طیف دولتی ها) از روی عمد انجام گرفته است؟" گفت که این رزمایش نوعی "بیعت" با رهبری است که بعد از هشدار اخیر وی راجع به یک جریان انحرافی که از آن سوی مرزها هدایت می شود، انجام شده است.

همزمان با برگزاری آماده سازی بسیجیان که تحت عنوان «رزمایش فاطمیون»، هفته پیش در تهران برگزار شد، حسین همدانی به کسانی که "به دنبال ضربه زدن به نظام هستند" یادآوری کرد که بسیجیان همواره "در مسیر ولایت" هستند.

او گفته بود "این تجمع پیام دارد... که ای امام و ای رهبر ما تا آخرین لحظه‌ عمرمان زیر چتر ولایت تحت فرمان شما آماده ایم؛ همان طور که فرمودید اجازه انحراف جریان انقلاب را نمی‌دهید."

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در جریان این رزمایش، یگان های بسیج با بهره گیری از تجربه مقابله با تظاهرات اعتراضی سال ۱۳۸۸، اقدام به "شبیه سازی درگیری های خیابانی" کرده بودند.

سردار پاسدار همدانی، در مصاحبه خود با خبرآنلاین، همچنین در مورد جنبش آزادیخواهانه مردم ایران که توسط طیف وی، "فتنۀ ٨٨" نامیده می شود ادعا کرد "فتنه ۸۸ را ما دفن کرده ایم و نگرانی از این بابت نداریم. "

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، تنها نگرانی خود در مورد معترضان انتخاباتی و جنبش سبز را احتمال پیوند خوردن آنها با "جریان انحرافی" دانست و در پاسخ به این سوال که "آیا همزمانی برگزاری رزمایش فاطمیون با تحرکات جریان انحرافی از روی عمد انجام گرفته؟"، این رزمایش را نوعی بیعت با آقای خامنه ای بعد از هشدار وی راجع به جریان انحرافی توصیف کرده است.

همدانی در پاسخ به سوال دیگری در مورد "احتمال نفوذ جریان انحرافی در بسیج" گفت: "[این جریان] می تواند در همه جا نفوذ کند. در حوزه های علمیه، بین روحانیت، بسیجیان، ادارات، مسئولین نظام و... می تواند نفوذ کند. بنابراین باید مراقب باشیم و از فعالیت های آنان غافل نشویم."

 

وی در توضیح برنامه های موجود برای "جلوگیری از نفوذ جریان انحرافی در بسیج"، از "طرح صالحین" (برنامه های سراسری بسیج برای آموزش سیاسی و عقیدتی نیروها) به عنوان یکی از ابزارهایی نام برده که با قوی کردن "بینش سیاسی و اعتقادی" بسیجیان باعث کاهش آسیب پذیری در مقابل "توطئه های دشمن" می شود.

طی هفته های اخیر، موج گسترده ای از حملاتِ مقامات و رسانه های حامی رهبری، متوجه طیف دولتی ها، بویژه اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر و مشاور وی شده است، که معتقدند وی در صدد تضعیف پایه های نظام است.

--
همگی مهیای خرداد پر حادثه شویم
سبز مي مانيم، تا هميشه
همراه شو عزیز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر